Gast Geplaatst: 30 augustus 2004 Geplaatst: 30 augustus 2004 Ik hoop dat mijn vraag relevant is op dit forum, zo niet, sorry! (En waar zou ik hem wél kwijt kunnen?) Sinds een paar maanden zitten het begin en eind van (onder-)titels buiten het TV-beeld. Dit betreft de publieke zenders ontvangen met canaaldigitaal. Is dit verschijnsel bekend? Is er iets aan te doen? Groet, Dick
Gast Geplaatst: 30 augustus 2004 Geplaatst: 30 augustus 2004 'Hai, Je zou een fabrieks reset kunnen proberen. Werkt bij de extreme. Voor de rest kun je de instellingen even nalopen van zowel de tv als je receiver. Groeten
Gast Geplaatst: 30 augustus 2004 Geplaatst: 30 augustus 2004 Hallo, bedankt voor je reactie. Ik had al de fabrieksinstellingen van de TV gereset. Van de decoder (Philips) kan dat niet dacht ik.
Gast Geplaatst: 30 augustus 2004 Geplaatst: 30 augustus 2004 hoi ditzelfe heb ik ook gehad,lag aan de beeld instelling van de tv. gr. rene
Avalon Geplaatst: 30 augustus 2004 Geplaatst: 30 augustus 2004 De publieke stations zijn gaan uitzenden in studio-formaat een tijd geleden. en bepaalde Breedbeeld-televisie's van de ouwere generatie kennen dit signaal niet. Even de config van de tv nalopen en eventueel de ontvanger op 4:3 Zetten. Mazzlzlz Avalon
Gast Geplaatst: 30 augustus 2004 Geplaatst: 30 augustus 2004 ehm, en hoe doe ik dit met een good old Canal Digital Pace?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen