EwOk Geplaatst: 30 augustus 2004 Geplaatst: 30 augustus 2004 Hoi, Kan iemand mij vertellen wat het voordeel is om een SS2 the koppelen met een Dreambox? Ik heb wel kunnen achterhalen dat dit met Radegast kan, maar ik kan niet vinden hoe dat precies te doen. Kan iemand mij hier iets meer over vertellen? Alvast bedankt! >>>>> May the Force Be With You <<<<<
mgb Geplaatst: 31 augustus 2004 Geplaatst: 31 augustus 2004 Hoi Ewok, Het voordeel van het koppelen van een dreambox met een skystar kaart is het feit dat je cardsharing kunt toepassen. Dat wil zeggen dat als je in je dreambox een canal+ kaart hebt die C+ rood en C+ blauw voor je opent. Dan kun je deze kaart sharen met de skystar kaart door op de dreambox een cardserver en op de skystar een cardclient te draaien. Kun je de C+ kanalen ook met de skystar decoderen. Heb hier zelf nog niet mee kunnen testen want de kabel naar de skystar PC is niet lang genoeg. Groet, MGB
EwOk Geplaatst: 31 augustus 2004 Auteur Geplaatst: 31 augustus 2004 OK, ik begrijp het voordeel! Bedankt! >>>>> May the Force Be With You <<<<<
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen