Rog Geplaatst: 30 augustus 2004 Geplaatst: 30 augustus 2004 Kan iemand mij helpen stap voor stap uit te leggen hoe ik scam moet installeren als lostaande emu.Ik zou scam neer willen zetten in plats van de evocamd. Volgens deze info zou dat zo moeten gaan maar ik heb bijvoorbeel geen flauw idee of ik de scam_cs server ook moet chmoden of niet en of ik scam moet chmodden en ook of ik emudnew moet chmodden ik heb geen flauw idee wie o wie kan mij hierbij helpen. Bijvoorbaat dank Rog rloeffen77@hotmail.com Newest 28.08 Scam-cs for SF image change evocamd with scam-cs. Just copy emudnew i evocamd files with 755. In /var add new scam mapu... That's it... So it should look like this.. <emu text="Newcamd v.5.16" name="NEWCAMD" helptext="newcamd" emuadvanced="newcamd" help="/var/doc/newcamd/readme.txt" /> <emu text="Radegast v.3 beta10" name="RADEGAST" helptext="radegast" emuadvanced="rdgd" help="/var/doc/radegast/readme.txt" /> <emu text="Scam-cs" name="EVOCAMD" helptext="scam" emuadvanced="evocamd" help="" /> <emu text="Camd 3.651" name="CAMD3" helptext="camd3" emuadvanced="camd3" help="/var/doc/camd3/readme.txt" />
Gast Geplaatst: 30 augustus 2004 Geplaatst: 30 augustus 2004 Ik weet niet 'hoe het zou moeten' maar ik heb de 2808 in /var/bin geplaatst via FTP en vervolgens via telnet een "chmod 777 scam" gedaan. Daarna kon ik weer Italiaans studeren.
masterw Geplaatst: 30 augustus 2004 Geplaatst: 30 augustus 2004 SF team 3.2 heeft standaard newcamd en radegast. Aangezien radegast niet zo'n interessante emu meer is, heb ik de file 'rdgd' ge-delete. Nadien scam in de plaats gezet, renamen naar rdgd en chmodden. En dan uiteraard de gebruikelijke files ook meekopiëren in var/keys en var/scam folder. Lees eens de readme.txt die bij scam zit, alles wordt dan wel duidelijk. succes!
barchetta Geplaatst: 30 augustus 2004 Geplaatst: 30 augustus 2004 Citaat: Aangezien radegast niet zo'n interessante emu meer is Ondertussen zijn ze met Radegast bij 3.0 beta 11 aangekomen. Zelf heb ik enkel CI, Newcamd, Evocamd en Scam geïnstalleerd. Vu+ Uno (OpenPLi 3.0) 500 Gb sinds 12-2-13 / DM500S (Pli Flubber) sinds 7-11-04 (reserve) DM600PVR sinds 15-6-07 (opgeruimd) / DM7000 sinds ergens begin van deze eeuw (weggegeven) Wavefrontier T55 (28°-23°-19°-16°-13°-7°-5° Oost - 1°-5°-8° West) en SatConn 10/1 DiSEqC switch
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen