nolletje Geplaatst: 12 december 2001 Geplaatst: 12 december 2001 Cined*me delux* wordt uitgezonden in twee talen. naar het schijnt. Ik hoor alleen maar Duits, hoe ik de audio-instelling ook zet. Is een en ander te wijzigen?<p> Bedankt!
Gast Geplaatst: 12 december 2001 Geplaatst: 12 december 2001 alleen de 1a...1d zijn in Engels en duits te krijgen. als je het kanaal op hebt staan, druk dan op de knop die links of rechts langs ok zit op je remote. <p>Overigens blijft er in beeld "deutsch staan", maar als je goed luisterd is het gewoon Engels. <p>Op de andere CD kanalen lukt het me niet engels te krijgen (2...4) <p>suc6 Ogie
Gast Geplaatst: 12 december 2001 Geplaatst: 12 december 2001 Zou ik bijna vergeten: je krijgt gewoon de orginele soundtrack te horen. Dus als er toevallig een chinese film op is die in het duits is nagesynct, dan krijg je dus echt chinees en geen Engels helaas...
nolletje Geplaatst: 13 december 2001 Auteur Geplaatst: 13 december 2001 Inderdaad Ogie, ik heb exact hetzelfde! Alleen 1 t/m 4. Misschien is er iemand die weet wat daar de reden van is.
Gast Geplaatst: 13 december 2001 Geplaatst: 13 december 2001 De reden is simpel, alleen op die kanalen wordt het tweetalig uitgezonden, op de andere dus niet. Ligt dus niet aan de ontvangst zijde, maar aan de uitzender... <p>Zal wel iets met het beleid van de club die het uitzend te maken hebben, want de logica ontgaat mij.<p>greetz, Ogie
Aanbevolen berichten