Ga naar inhoud


[Nokia] betanova6.5i


twel12

Aanbevolen berichten

WAUW!! Je kunt met 16 kleuren dus ook heel aantrekkelijke ergonomisch verantwoorde menus maken.<p>Ik moet zeggen, dat deze software een hele opluchting is na de toch wel een beetje spartaanse nomanit. <p>De meeste kanalen lijken te werken. Bij CD krijg je zelfs een menu waarbij je heel elegant tussen de verschillende aanvangstijden van de zelfde films kunt schakelen. Ook is er bij PW een EPG welke een week vooruit kijkt.<p>Je kunt bv bij ARD & ZDF applicaties downloaden. Allen werkt dit bij mij niet frown.gif" border="0 --> try again later (te weinig RAM ??).<p>Diseqc was super eenvoudig te installeren (in een sessie zowel astra als hb gescand). En het zappen gaat snel.<p>Wie weet trouwens waar recente setting lijsten voor deze betanova (bin) te dl zijn ?<p>Groeten Twel12.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Klinkt leuk en aardig, maar heb enige tijd geleden geprobeerd versie 6.4i te installeren op m'n 9500 en liep het laadproces iedere keer vast bij het laatste (15e) gedeelte van de software.

Met als gevolg het bekende knipperende display met de bootloader 2.0Bns...

Heb gezien de grootte van het programma het idee dat het voor Nokia's is met 3mB geheugen en dat het op een standaard 1 Mb niet draait.<p>Grz, MATTHIJS

Link naar reactie
Delen op andere sites

<blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr> Ik moet zeggen, dat deze software een hele opluchting is na de toch wel een beetje spartaanse nomanit. <p> <hr></blockquote>

Doet Betanova ook seca/via/nagra????????

laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bangkok

Bij de upload server van de pool (12-12) geloof ik.<p>@Diavolo

Dit is niet de originele software van bn maar een gepatchte. Seca en Via doen het. Nagra zou ik zo niet weten (nog niet de moeite genomen om goeie nagra keys op de fun 5/1 te zetten.<p>O ja nog vergeten PPV doet het met C*D*, K* en T* alleen P* gaf problemen.<p>Groeten Twel12.<p>[ 14-12-2001: Bericht gewijzigd door: twel12 ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...