Rog Geplaatst: 31 augustus 2004 Geplaatst: 31 augustus 2004 Er schijnt een bestand in omloop te zijn voor de dreambox denk ik waarmee je de NDS kanalen kunt open op Viasat ik zal geen link geven maar mensen die het willen testen kan ik wel een personelijke link geven en zou dan graag van hun willen weten of dit dan ook werkt en hoet het precies werkt.
Gast Geplaatst: 31 augustus 2004 Geplaatst: 31 augustus 2004 Ik denk niet dat dat kan kloppen. Als het NDS open ligt zal dat namelijk van alle daken geschreeuwt worden. Het NDS systeem in europa is tot zover ik weet namelijk "nog"totaal niet geopend. Ik weet wel dat er in amerika kanalen geopend zijn welke dmv NDS beveiligd zijn.
Bigfoot Geplaatst: 31 augustus 2004 Geplaatst: 31 augustus 2004 Er circuleren 1000en fake bestanden dus gaarne hier alleen posten indien je iets gevonden hebt wat je zelf getest hebt en wat werkt.
Avalon Geplaatst: 31 augustus 2004 Geplaatst: 31 augustus 2004 Waarom plaats je dit in het dreambox forum ? Als je misschien een dreambox hebt dan test je het toch even zelf :-) Je hebt wat gevonden iemand moet het uittesten om zelf misschien je ontvanger niet om zeep te helpen. Vreemd. Slotje erop Mazlzlz Avalon
Aanbevolen berichten