pillie Geplaatst: 31 augustus 2004 Geplaatst: 31 augustus 2004 Ik sta op het punt om een tweehands AMD XP 2200 te kopen en ik wou graag weten wat nu precies de risico's zijn daarvan. In de advertentie staat namelijk dat de AMD niet gelockt is en ook niet overclocked. Voor de prijs hoef ik het niet te laten(40 euro). Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote
Edd Geplaatst: 31 augustus 2004 Geplaatst: 31 augustus 2004 Zou me richten op een nwe, kijk eens bij pricewatch. Voor iets meer een nwe. Kan natuurlijk wel overgeklokt zijn geweest.
pillie Geplaatst: 31 augustus 2004 Auteur Geplaatst: 31 augustus 2004 Bij de pricewatch is de AMD 2 tientjes duurder maar ik was vergeten te melden dat er een thermaltake koeler bij de AMD 2200 zit. Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote
Gast Geplaatst: 31 augustus 2004 Geplaatst: 31 augustus 2004 als ie via de post komt altijd risico.. controleer bij zoiets altijd meteen: - of het werkt (duh) - of er geen koelpasta op de cachchips gesmeerd zit. - of de core onbeschadigd is (daarvan kan ie ERG heet worden en onstabiel. vaak trekt ie dan meer stroom ofzo waardoor de voeding ook erg heet word. en voor 2 tientjes meer zou ik er 1 kopen met nul draaiuren... suc6 kamaradski
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen