Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zal wel iets eenvoudigs over het hoofd zien maar het enige programma dat ik hier na het instaleren aan de gang krijg is ProgDVB.

Zou ook graag een andere prog willen proberen maar ik kom niet ver.

Heb naast ProgDVB ook Mulitdec en dreamdvb geprobeerd maar alleen met progdvb wil de kaart opstarten.

Heb al sys restore geprobeerd met daarna een schone installatie van dreamdvb maar dat mocht ook al niet baten.

Suggestie iemand?

You cannot ignore that member

Geplaatst:

ik heb zelf heel goede ervaringen met alt-dvb, dvbdream heb ik ook moeite mee gehad, denk dat t gelegen heeft aan de VMR instelling, want nu met VR doettie t goed.

alt-dvb gebruik ik versie 1.04.2143, zonder de beta updates. hoeft niet geinstalleerd te worden, alleen uitgepakt naar de dir van je keuze (wel #Alt-DVB_InstallSteps.txt lezen en doen).

zoals gezegd gebruik ik em nu nog zonder beta updates, ik heb me wel al een stukje tekst ge copy-pasted ivm mogelijke problemen met de beta updates;

Citaat:
Start installing from full version

* Just copy altdvb in place you want

* register altdvb source running Register_DvbSource.bat start altdvb make it fully functional

* make all settings you need and get picture on free to air first and then on some encrypted channel

* close altdvb.

* upgrade it to beta 5

* when you start altdvb would ask you question about importing previous settings just say yes

* make it fully functional again then close

* upgrade to beta 6

* start then go to satellites

* when you click on add you should get list of satellites simplly choose satellite then choose lnb check load programs on list and that is all

* if you get window where you have to input sattelite name etc

* do not touch anything just click on browse and you should get list of satellite choose satellite and rest is same.

* PS this is instructions for SS2, SS1 work from start without upgrade to beta 5 first

* Do not install beta 5 untill you get picture on full install. You should get satellite list in full install at once. Do not try step 2 untill you finish step 1

I am RubbeR, you are glue

Geplaatst:

hier ook problemen met alt-dvb, krijg geen beeld en geluid.

heb al van alles geprobeerd, maar geen resultaat.

dream dvb werkt hier als een zonnetje.

met prog dvb heb ik het probleem dat het beeld even stopt, hierna loopt het beeld en geluid niet meer synchroon.

mvg,

Dreambox 600PVR * OpenPLI *
wavefrontier T55 * astra 1/2/3/hotbird *

Geplaatst:

Ja Satmania jammer genoeg wel.

Albert_H

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen