Ga naar inhoud


[Nokia 9500] Wel of geen amon patch op MM9500 ?!?


Gast

Aanbevolen berichten

Mijn vriendin heeft sindskort een MM9500 in d'r appartement staan. Er zit nog originele soft/firmware in (moet ik binnenkort nog even dvb2000 opzetten). Nu verbaasde het mij dat er een aantal kiosque en taquilla zenders in haar lijst staan. Het kiosque informatie kanaal (kiosque 0 is dat volgens mij) kan ze gewoon ontvangen. Ik vraag mij dus af of de CAM evt. gepatched kan zijn omdat kiosque 0 alleen op seca uitzendt voor zover ik weet.

Verder heeft ze nog meer seca channels in haar lijst staan wat mij ook verbaasd. Aangezien ik nog geen smartkaartje voor haar heb ben ik dus benieuwd hoe ik kan achterhalen of de cam gepatched is.<p>groeten sten

Link naar reactie
Delen op andere sites


kanalen zoals kiosque 0 e.d. infokanalen zijn meestal Free To Air zodat je des te meer gemotiveerd raakt om er lid van te worden!! Als je via MENU - CAM - INFO de status opvraagt en er staat iets van amon of allcas dan is het goed maar ga er maar van uit dat ie nog standaard is ! En over die kanalen, ja als je de box zelf laat zoeken komt ie ze wel tegen ja en zet ie ze dus in de lijst. Heb je een samengestelde lijst dan is ook de kans heel groot dat ze erin staan want ook al een hele tijd terug had je de 9600 waarje bv een aston in kon douwen en dan had je er wel wat aan. Laat die cam ombouwen en patch de dbox en dan hoeft kiosque helemaal geen probleem te zijn!<p>mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thank you.

ik heb bij m'n ouders nog 2 mm9500's staan die ook nog steeds onder handen moeten worden genomen smile.gif" border="0

vond het alleen vreemd dat een standaard irdeto machine bij het zoeken van kanalen dus die (al dan niet fta) taquillas en kiosquen vind.

ik weet ook dat die info channels fta zijn, maar wist niet dat ze zowel in seca als irdeto worden uitgezonden.<p>groeten Sten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...