Ga naar inhoud


[Nokia] Cinedom en premiere bevriezen


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,

Mijn MM9500 met DVB2000 beta6 is voorzien van een goldcard met Beamer-files. Alles is prima te ontvangen behalve Premiere PPV en Cinedom. Na ong. 5 min. te hebben gekeken bevriest het beeld. Als je de CAM reset en daarna initialiseerd heb je weer voor ± 5 minuten beeld. Op zich niet zo erg maar als je een film volgt is het wel irritant dat je om de 5 minuten de afstandbediening grijpen moet. Komt iemand dit bekend voor of weet iemand hoe je dit kunt oplossen?<p>Groeten McCoy. rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Probeer dit eens indien je in het bezit bent van een funcard?<p>Prog een Fun5in1 (met COCO op Nokia), deze multifile werkt namelijk ook in een originele CAM. Je krijgt dan natuurlijk wel alleen de irdeto kanalen te zien! <p>Als het probleem dan nog hetzelfde is dan ligt het in ieder geval niet aan de file, maar dan moet je misschien je settingsfile eens veranderen?<p>Misschien dat het helpt?<p>C Ya,

Lucky Star rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb dit aan de hand gehad met een origineel kaartje van Multichoice 1.2 . Na veel zoeken was de oplossing voor mij heel eenvoudig. Het bleek gewoon de datum te zijn die niet klopte.

Nu heb ik geen ervaring met al die gold kaartjes etc. , maar misschien kan je hier ook de datum instellen en dan is het hopelijk opgelost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...