Ga naar inhoud

[Nokia] Cinedom en premiere bevriezen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Mijn MM9500 met DVB2000 beta6 is voorzien van een goldcard met Beamer-files. Alles is prima te ontvangen behalve Premiere PPV en Cinedom. Na ong. 5 min. te hebben gekeken bevriest het beeld. Als je de CAM reset en daarna initialiseerd heb je weer voor ± 5 minuten beeld. Op zich niet zo erg maar als je een film volgt is het wel irritant dat je om de 5 minuten de afstandbediening grijpen moet. Komt iemand dit bekend voor of weet iemand hoe je dit kunt oplossen?<p>Groeten McCoy. rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

ik zou eens op zoek gaan naar andere files in plaats van beamer. deze bij voorbeeld Strsh files.<p>

groeten maikie smile.gif" border="0

Geplaatst:

@Maikie<p>ik heb de Strsh-files van 712 geprobeerd maar krijg hier helemaal geen beeld mee, ook niet op C- !

Toch bedankt voor je tip.

Geplaatst:

Probeer dit eens indien je in het bezit bent van een funcard?<p>Prog een Fun5in1 (met COCO op Nokia), deze multifile werkt namelijk ook in een originele CAM. Je krijgt dan natuurlijk wel alleen de irdeto kanalen te zien! <p>Als het probleem dan nog hetzelfde is dan ligt het in ieder geval niet aan de file, maar dan moet je misschien je settingsfile eens veranderen?<p>Misschien dat het helpt?<p>C Ya,

Lucky Star rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

Heb dit aan de hand gehad met een origineel kaartje van Multichoice 1.2 . Na veel zoeken was de oplossing voor mij heel eenvoudig. Het bleek gewoon de datum te zijn die niet klopte.

Nu heb ik geen ervaring met al die gold kaartjes etc. , maar misschien kan je hier ook de datum instellen en dan is het hopelijk opgelost

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.