Ga naar inhoud


[Nokia 9902S] Nokia9902S


Gast

Aanbevolen berichten

Ik ben in het bezit van een 9902S-reciever voorzien van een harde schijf(40MB).

Wanneer ik de reciever inschakel begint direkt de schijf te draaien, en schakelt na ongeveer 1 uur vanzelf weer uit.

Is dit een normale gang van zaken bij dit apparaat?

Verder kan na een opname op de harde schijf alleen goed(zonder schokken) afgespeeld worden als er geen kaart in de sleuf zit.

Wie heeft dezelfde ervaring met de 9902S? :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites


misschien heb jij een van de eerste types waar nog de eerste firmware inzit. Nokia digital heeft sinds kort wegens technische mankementen een revisie v/d firmware uitgebracht. Je kan het via de satelliet downloaden. Gebruik eens de zoek funtie in dit forum, er staan een heleboel dingen over jouw ontvanger!

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt dit probleem is alleen met revisie 1.0, je kunt de update (versie 1.2) ophalen via de Astra en de Sirius (zie handleiding). Door deze update zal hij vlotter reageren en is het probleem van schokkend beeld op een gecodeerde zender voorbij Dat die harddisk na een uur stopt is gewoon een soort powersaving (zelfde als pc) dus is een normaal iets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt als je wilt de harddisk zelf uitzetten als je em toch niet gebruikt (wordt dan ook niet onnodig warm), standby knop 2 maal indrukken.

Ik hoop overigens dat ze in de volgende software release de standby tijd terugvoeren naar een kwartier of zelf instelbaar via het menu, een uur is wel een beetje te lang en het verschil is vanuit een uitgeschakelde harddisk minimaal (een paar seconden langer)<p>Groet,

Mard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...