Gast Geplaatst: 1 september 2004 Geplaatst: 1 september 2004 ik heb lk-jay soft er in alles werkt goed tot dat ik de lnb aansluit dan draait hij aleen nog maar beetjes al nieuwe geprobeert en ook andere deco
Gast Geplaatst: 1 september 2004 Geplaatst: 1 september 2004 Citaat: ik heb lk-jay soft er in alles werkt goed tot dat ik de lnb aansluit dan draait hij aleen nog maar beetjes al nieuwe geprobeert en ook andere deco Welke versie FW heb je in de decoder gezet, voor een goede werking van de motor moet je rev.M4.05 hebben. In deze versie zit de laatste Auto_Rotor Patch van LupinIII. Als je die erin hebt zitten is waarschijnlijk de kabel te lang of van een te slechte kwaliteit. Probeer het dan is met een kortere kabel. Suc6 Grts, euromuis
Gast Geplaatst: 1 september 2004 Geplaatst: 1 september 2004 er zit de laaastae versie van lexfiles in we hebben het geprobeerd met nieuwe c12 coax met maar een paar meter , maakt geen verschil halen we de lnb los werkt hij perfect andere philips 7072 zelfde probleem heb stab 100 en 120 geprobeerd
Gast Geplaatst: 1 september 2004 Geplaatst: 1 september 2004 Citaat: er zit de laaastae versie van lexfiles in we hebben het geprobeerd met nieuwe c12 coax met maar een paar meter , maakt geen verschil halen we de lnb los werkt hij perfect andere philips 7072 zelfde probleem heb stab 100 en 120 geprobeerd Dat zou moeten werken, maar ik heb verder geen ervaring met die firmware. Test eens een andere firmware, die van mij of die van Spirit, in de bovenste vaste sticky's zijn die te downloaden als bijlage. Suc6 Grts, euromuis
Gast Geplaatst: 1 september 2004 Geplaatst: 1 september 2004 Citaat: met welke rotor werken jullie Stab HH120 (andere motoren zijn ook al getest met deze FW) Na de laatste patch van LupinIII in de firmwares v3.6C en hoger voor de Pioneer en Philips is gebleken, naar aanleiding van de vele reacties, dat het goed werkt. Grts, euromuis
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen