jvd1971 Geplaatst: 21 december 2001 Geplaatst: 21 december 2001 Zou mij iemand kunnen aangeven hoe de tuner moet zijn ingesteld (fec, polarisatie etc). Ikzelf heb een Visiosat Bi-satelliet, dus twee LNB, een op de Astra en een op de Hotbird en diseq<p>Waarschijnlijk heb ik ergens een andere waarde ingesteld omdat ik nog steeds problemen heb met het signaalsterkte.<p>Ennnn net voor de feestdagen is het wel belangrijk dat ie het doet.
Unetwork Geplaatst: 21 december 2001 Geplaatst: 21 december 2001 Het ligt eraan wat voor soft je erop heb draaien? Als je bvb DVB 2000 erop hebt dan is het zeer eenvoudig met de settings van de kanalen. Alle Astra kanalen op eq 1 en Hotbird op 2 Suc6 Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
jvd1971 Geplaatst: 21 december 2001 Auteur Geplaatst: 21 december 2001 Ik heb DVB 2000 beta 6 software erin zitten en de settingslijsten van Alfredo.
Unetwork Geplaatst: 23 december 2001 Geplaatst: 23 december 2001 Dan hoef je niets te veranderen met je instelling op de mm. Je moet gewoon opletten dat de Astra kanalen op diskeq 1 staan en de Hotbird op 2 Je moet uiteraard wel een splitbox (diskeqC) hebben die dan met de juiste settings automatisch omschakeld van LNB naar de andere LNB. Suc6 Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Aanbevolen berichten