EwOk Geplaatst: 1 september 2004 Geplaatst: 1 september 2004 Hoi, Ik gebruik ProgDVB en inmiddels loopt die prima als ik de satellieten richt mbv de Dreambox. Echter, ik wil graag dat de Disecq 1.7 plugin dit voor me doet. Ik heb daarvoor een schakelaar tussen de satelliet , de DB en mijn Skystar2 kaart gezet. Ik richt op een satelliet mbv de DB en scan de kanalen. Dat gaat allemaal prima. Daarna wil ik graag de volgende satelliet scannen. Ik geef de gotoX.X functie aan, de satelliet begint te draaien, maar richt niet op de satelliet die ik aangeef. De latitude en Longtitude zijn correct ingevoerd, maar toch krijg ik het maar niet voor elkaar dat de Skystar2 in combinatie met Disecq 1.7 op de juiste satelliet wordt gericht. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen? Alvast bedankt! >>>>> May the Force Be With You <<<<<
Gast Geplaatst: 1 september 2004 Geplaatst: 1 september 2004 Heb je de help file al gelezen ?? daarin staat hoe je het allemaal moet regelen. ps bij mij werkt het goed .. aleen de waardes van de goto kloppen niet met de sateliet . bijv astra =19,2 en mijn goto waarde is 27,8 hotbird = 13,00 mijn goto geeft aan 21,3 dit heb ik proberen goed te krijgen maar tot nu toe nog niet gelukt. maar hij draaid wel naar 13,00 en 19,2 en alle andere sat's dus dat werkt wel .. tip lees eerst ff de readme !! je moet eerst namelijk een sat pakken dan een signaalmeting doen en dan zorgen dat ie die sateliet als referentie sat gebruikt .. (ondanks dat je de instellingen 4.X en 52.X hebt goed staan )
EwOk Geplaatst: 1 september 2004 Auteur Geplaatst: 1 september 2004 Hoi, Dat is het dus...ik heb dat uiteraard gedaan. Voor het gemak pak ik de 19.2 als referentie en probeer dan verder te gaan met de volgende satelliet. Daar gaat het dan fout. Er is dus nog iets anders niet in orde. Ik blijf gezellig testen ;-) >>>>> May the Force Be With You <<<<<
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen