Gast Geplaatst: 1 september 2004 Geplaatst: 1 september 2004 kan ik ongestraft beide in progdvb stoppen. kunnen ze glijktijdig draaien of moet er een uitgezet worden
EwOk Geplaatst: 1 september 2004 Geplaatst: 1 september 2004 Bij mij draaien ze allebei tegelijk zonder problemen. >>>>> May the Force Be With You <<<<<
Gast Geplaatst: 1 september 2004 Geplaatst: 1 september 2004 Vreemd dat het bij jouw wel werkt, ik kon ze er wel alle twee inzettten maar moest er 1 uitschakelen ofwel het vinkje uitzetten van 1 van de 2 emus.
PaulCl Geplaatst: 1 september 2004 Geplaatst: 1 september 2004 Bij mij draaien ze ook beide terzelfdertijd, meestal zonder probleem maar soms moet ik de emu2 uitschakelen om nagravision te decoderen, niet altijd dus maar kan er geen zinnige reden voor vinden. Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
satmania Geplaatst: 1 september 2004 Geplaatst: 1 september 2004 bij mij werken ze ook allebei tegelijk. ik laat soms alleen yankse aan voor nagra. verder werken ze vredig samen. DM 800-Gemini 5 Rotor 45-30 draaibaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen