Gast Geplaatst: 1 september 2004 Geplaatst: 1 september 2004 De nieuwe multi emu is er weer, taq weer open. Gr, Rataplan
Gekkenhuis Geplaatst: 1 september 2004 Geplaatst: 1 september 2004 Was die dan dicht met de 036 versie dan ? Zoja dan ligt het toch echt aan jou , want hier nog steeds beeld met de 036 versie. En het is een geen versie van de maker van de 036 versie. Gekkenhuis
Gast Geplaatst: 1 september 2004 Geplaatst: 1 september 2004 Als je de emu threads hebt gevolgd, dan zie je dat er heel wat medesatters problemen (geen beeld) hadden met de 0.36. Als het goed is moet dat nu verholpen zijn, volgens read me txt. dan. Gr, Rataplan
caveman Geplaatst: 1 september 2004 Geplaatst: 1 september 2004 De 36 is inderdaad de laatste de 38 is fake, volgens RichardF (hij heeft de multie emu gemaakt) DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad
Gekkenhuis Geplaatst: 1 september 2004 Geplaatst: 1 september 2004 Citaat: volgens read me txt. dan. Dat bedoel ik nou , volgens de read me maar heb je het zelf ook gestest ? Lijkt mij niet , want anders had je dat wel vermeld. Gekkenhuis
Gast Geplaatst: 1 september 2004 Geplaatst: 1 september 2004 Je geeft het antwoord al, had ik hem getest dan was dat vermeld. Iig door mijn posting weet nu ieder die het leest dat het een fake is, beter dan allemaal aan het testen. Tenminste dat is mijn inziens. Gr, Rataplan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen