Gast Geplaatst: 25 december 2001 Geplaatst: 25 december 2001 AU? gewoon een standaard irdeto premiere kaart of een canal+ irdeto kaartje. Want dat is het enige wat ie,LETWEL, via een PIC gaat AutoUpdaten... irdeto.<p>marry Xmas
Sat2All Geplaatst: 25 december 2001 Auteur Geplaatst: 25 december 2001 Zeg je nu dat AU niet gaat op een goldwafer in een 9500MM?<p>Sat2All ** Als echtparen echt paren hebben de echtgenoten echt genoten **
Gast Geplaatst: 25 december 2001 Geplaatst: 25 december 2001 nee, als je een irdetokaart-achtige gw hebt kan ie best wel au zijn met de juiste gegevens erop hoor... maar iets anders als irdeto zal je mm9500 niet via de PIC updaten!<p>marry Xmas
Sat2All Geplaatst: 25 december 2001 Auteur Geplaatst: 25 december 2001 Ok, dan is me dat duidelijk. Op deHumax heb ik AU getest voor irdeto Canal+ en PW en werkt. Ik heb een goldwafer gemaakt met juiste Prov ID en PMK en zonder plainkeys in de Humax gestopt. Via AU krijg ik dan voor beide pakketten de plainkeys. De provid en PMK die ik heb werken dus.<p>Nu wil ik ditzelfde ook op de Nokia 9500MM voor elkaar krijgen. Ik heb alles op een GW gezet en de blokker uitgezet. Echter de AU krijg ik niet. Nu vermoed ik dat de PIC die ik voor de GW gebruik geen AU ondersteund.<p>Mijn vraag is dus welke AU-PIC te gebruiken in de Nokia 9500MM<p>Graag een reactie van iemand waarbij dit al gelukt is. Ik gebruik nu sandra firmware.<p>Tevens heb ik gezien dat ik de V17K van Alfredo niet werkend krijg ook niet als ik deze met de juiste keys erop gebruik. De kaart wissel message wordt dan zelfs niet getoond.<p>Groeten,<p>Sat2All ** Als echtparen echt paren hebben de echtgenoten echt genoten **
Sat2All Geplaatst: 25 december 2001 Auteur Geplaatst: 25 december 2001 Wie heeft AU aan de praat op een Nokia 9500MM en welke PIC file gebruik je hiervoor.<p>Sat2All ** Als echtparen echt paren hebben de echtgenoten echt genoten **
Aanbevolen berichten