Ga naar inhoud


[Nokia 9500] AU op Nokia9500


Sat2All

Aanbevolen berichten


nee, als je een irdetokaart-achtige gw hebt kan ie best wel au zijn met de juiste gegevens erop hoor... maar iets anders als irdeto zal je mm9500 niet via de PIC updaten!<p>marry Xmas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, dan is me dat duidelijk. Op deHumax heb ik AU getest voor irdeto Canal+ en PW en werkt. Ik heb een goldwafer gemaakt met juiste Prov ID en PMK en zonder plainkeys in de Humax gestopt. Via AU krijg ik dan voor beide pakketten de plainkeys. De provid en PMK die ik heb werken dus.<p>Nu wil ik ditzelfde ook op de Nokia 9500MM voor elkaar krijgen. Ik heb alles op een GW gezet en de blokker uitgezet. Echter de AU krijg ik niet. Nu vermoed ik dat de PIC die ik voor de GW gebruik geen AU ondersteund.<p>Mijn vraag is dus welke AU-PIC te gebruiken in de Nokia 9500MM<p>Graag een reactie van iemand waarbij dit al gelukt is. Ik gebruik nu sandra firmware.<p>Tevens heb ik gezien dat ik de V17K van Alfredo niet werkend krijg ook niet als ik deze met de juiste keys erop gebruik. De kaart wissel message wordt dan zelfs niet getoond.<p>Groeten,<p>Sat2All cool.gif" border="0cool.gif" border="0cool.gif" border="0

** Als echtparen echt paren hebben de echtgenoten echt genoten **

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...