jepe Geplaatst: 1 september 2004 Geplaatst: 1 september 2004 Wie kan mij zeggen hoe uitgereid de epg van Digitenne is. Gaat dat dagen vooruit? Beter dan satteliet?
Murdock Geplaatst: 1 september 2004 Geplaatst: 1 september 2004 Zover ik heb kunnen zien op mijn richthark geven ze een uitgebreide EPG, die een paar dagen vooruit gaat. Net zoals de Duitsers op satelliet doen. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Alfons Verbiest Geplaatst: 1 september 2004 Geplaatst: 1 september 2004 Wie kan mij zeggen hoe uitgereid de epg van Digitenne is. Zojuist even nagekeken op 3 verschillende kanalen. Hij gaat vanaf het huidige programma 24 uur vooruit. En dan stopt het gewoon. Groeten, Alfons
jepe Geplaatst: 1 september 2004 Auteur Geplaatst: 1 september 2004 Dan voor reacties. Dat valt dus wel tegen. Ik had verwacht dagen vooruit. Was voor mij wel een reden om het er evt. bij te nemen.
Bink Geplaatst: 6 september 2004 Geplaatst: 6 september 2004 bovendien is de info over de programma's zelf ZEEEEEEEER beperkt. Meestal maar 1 zin. Iets van "Comedyserie USA" ofzo... bink.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen