Ome Merde Geplaatst: 1 september 2004 Geplaatst: 1 september 2004 google suc6, merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 1 september 2004 Geplaatst: 1 september 2004 Maar waarom zou je dat willen? Met MP3 verlies je al (iets) kwaliteit en het dan weer omzetten lijkt me niet ten goede komen daarvan... De windows player kan toch ook gewoon MP3s spelen?
TheWizard Geplaatst: 2 september 2004 Geplaatst: 2 september 2004 dbpoweramp downloaden en installeren met de juiste codes. TheWizard! Ik denk alleen aan mezelf want, als iedereen aan zich zelf denkt wordt er aan iedereen gedacht!
Gast Geplaatst: 2 september 2004 Geplaatst: 2 september 2004 zou het niet doen. ik ben mod op een musicboard en weet hier dus het nodige vanaf. dit geeft VERLIES. maar daarnaast horen de meeste mensen toch het verschil niet...lol groet kamaradski
Gast Geplaatst: 3 september 2004 Geplaatst: 3 september 2004 voor beste geluid natuurlijk bin-cue rippen. of lossyless format. mp3 aceptabele oplossing. rip zelf in 192 eac-lame en mijn oortjes horen geen verschil met het orgineel... heb me hier al jaren druk overgemaakt en hep het opgegeven. muziek is muziek...ENJOY IT !! groet kamaradski
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen