Ga naar inhoud

Geen ontvangst van NL kanalen op pace puma

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb mijn pioneer 100 met canal digitaalkaart vervangen door een pace puma.De kaart van Canal Digitaal erin gedaan maar ontvang geen NL kanalen. De fta kanalen worden wel ontvangen.Het betreft een nieuw aangeschaft Puma en ik ben er vanuit gegaan dat er de laatste software inzit.

Schotel staat goed afgesteld op de Astra sat.en als ik de pioneer weer aansluit zijn alle NL zenders en fta aanwezig.

Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem kan verhelpen?

bvd

Marc

Geplaatst:

Heb het kaartje in het juiste slot gestoken en heb je misschien alleen op FTA gezocht of staan de transponders van de NL kanalen er niet in???

VU+ DUO (VTi 5.1.0)
DM500HD (Openpli)
Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |

Geplaatst:

Volgens de gebruiksaanwijzing is de pace puma voorzien van seca2/mediaguard. Ik vind verder geen andere instelling.

Via de verkoper kreeg ik de frequentie 12.344-27.500 3/4 Horizontaal Deze instellingen ingevoerd en hierop werden een aantal canaal digitaal zenders ontvangen. Helaas NL 1 2 3 sbs6 en v8 werden niet ontvangen. Hierna opnieuw de zenders geinstalleerd en vervolgens waren de zenders niet op de lijst en stond de oude frequentie weer ingesteld.

Het canaal digitaalkaartje wordt gewoon gelezen in zowel de bovenste en onderste kaarlezer. Via het menu van de receiver ook de juiste sateliet en schotel geselecteerd.

Wie heeft nog een tip om de Canaal Digitaal zender te ontvangen.

bvd

Marc

Geplaatst:

Bedankt voor de tip. Ik heb de instelling 12515 ingevoerd en ontvang nu alle zenders

Marc

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen