Ron Geplaatst: 24 december 2001 Geplaatst: 24 december 2001 In het satelliet hardware gedeelte van dit board vind je een nieuw forum: "MediaHighWay" In dit forum kun je alle informatie, vragen en antwoorden omtrent aanpassingen van de originele firmware van de canal+ goedgekeurde ontvangertjes kwijt. Dit forum is dus niet bedoeld voor de normale probleempjes met b.v. een strong ontvanger maar echt specifiek bedoeld voor firmware aanpassingen van MediaHighWay compatible ontvangers!<p>Groetuh,<p>Toxic[Q]
Gast Geplaatst: 25 december 2001 Geplaatst: 25 december 2001 Hey toxic(Q)<p>Ouwe rukeend, waarom moet je nou weer het merk Strong noemen in dit onderwerp. Ik denk dat je hier heel wat "potentiele" Strong gebruikers op een nadenken zet en dat terwijl er met de laatste lichting Strong toch weinig mis is. Of zet er dan op z'n minst ook andere merken bij zoals Neukia / Phlips of Assbak. niet dat ik niks met Strong heb of zo, maar als je zoiets op TV hoort, zegt men ook meestal daarna meerdere merken dit om commerciele uitvallen tegen te gaan. <p>bye en merry X-mas<p>Patched.
Gast Geplaatst: 25 december 2001 Geplaatst: 25 december 2001 Patched, <p>Ik ben het soms ook niet eens met sommige berichten maar dit taalgebruik moet dit nou??<p>"Ouwe rukeend, waarom moet je nou weer het merk Strong noemen in dit onderwerp"<p>Er stond toch in bv Strong, je weet dus gelijk dat het om elke secadoos gaat, ik wel dus.<p>Chris
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 25 december 2001 Geplaatst: 25 december 2001 Volgens mij zit je op het verkeerde forum. In duckstad zit wel een eend. En die heb ik hier nog niet gezien!
Aanbevolen berichten