Ga naar inhoud


[Nokia 9600] NoOneManit1.2 op9600


Gast

Aanbevolen berichten

hallo,

ik wilde hier eens vragen wie er een nok9600 aan het draaien heeft met NoOneManit 1.2 en freecam,

had eerst de vorige versie 1820 er op staan toen had ik de t en de k kanalen wel beeld maar sommigen geen geluid dit veschijnsel had ik ook bij C*.

nu heb ik de 1.2 versie erin gepompt nu is werkt de c* goed maar nu heb ik niets meer op de t en k kanalen.<p>wie heeft hier meer evaring mee en kan mij verder helpen.<p>groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites


hallo satlook,<p>helaas het ligt niet aan de settings die van jou erin geperst maar helaas geen resultaat op de t en k kanalen deze hebben nog steeds geen beeld.

ik heb de cam geprogt dit is volgens mij goed gegaan het eind was groen met ok<p>goodies staan op all_ecm on , ecm via/seca , emu off <p>autoswitch staat op vis en reorder on<p>misschien heb je nog een andere oplossing of dat iemand anders nog een idee heeft <p>groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

freecam op<p>EMU: ON

ECM: SECA

EMU: OFF

----------

Funkaart 3in1/4in1

cardtype: IrdSec

CA ID 01 00 Aangevinkt

Cardserial beginnend met 35......<p>vergeet niet dat tijdens het testen de freecam best wel wat tijd nodig heeft om een nieuwe kaart te accepteren.

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo radxnl,

wat er nu allemaal is gebeurt

ik heb alles gedaan zoals je schreef en ik heb nu nergens geen beeld meer op mits ik de pid verander hij pakt nu elke keer de verkeerde pid

kan het aan de ca id liggen deze is namelijk ook veranderd deze is geen 18** maar *6*2

of kan de cam verkeerd zijn gepatcht?<p>nou ik ga nog wel even verder zoeken misschien heeft iemand nog een idee <p>is er trouwens wel iemand die de 9600 goed aan het draaien heeft?<p>ik zie het wel <p>groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo iedereen,<p>yep hij doet het.<p>radxnl de cardtype klopte niet moest gewoon blijven staan heb alleen op de k2 en k3 geen geluid zal wel aan de settings liggen verder werkt het tot nu toe goed.

zapt goed en pakt het in een keer<p>allemaal bedankt en tot horens.<p>groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...