Ga naar inhoud


[Nokia 9600] nokia 9600 met tv3 kanalen


Gast

Aanbevolen berichten

ik kan met de nokia 9600 niet de tv3 kanalen op de sirus te voorschijn toveren,wel de ticket,tv1000 en cinema kanalen. <p>ik gebruik irdeto 4.6 ci cam met 5in1 files met satlook settings met noOneManit1.2<p>alle instellingen geprobeerd op de nokia,vershillende 5in1 files geprobeerd andere settings maar helaas geen resultaat.<p>wie heeft de tv 3 kanalen wel draaiende ?.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Inderdaad de TV3 kanalen komen hier ook niet te voorschijn vreemd. Kan niet aan de ecm pids liggen die staan goed. Iemand een idee?

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo;ik heb ook een 9600 met een 4.6 se cam en heb nu ook de nomanit 1.2 er in geladen.ik probeer tv 1000,ticket erop te krijgen met 5in1 file op een funkaart(files van satkoos)maar dit lukt nog niet.of moet ik mischien een andere file proberen?

of ligt dit aan mijn cam(weet niet of dit een free of alcam is)ik gebruik de settings van satlook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

je cam is wel goed deze gebruik ik zelf ook.

de files van satkoos die doen het prima hier

settings zijn ook goed<p>soms helpt om autoswitch eerst op viaccess te zetten met menu-c-6 net zo vaak op de 6 drukken dat de v van viaccess eerste komt te staan.<p>alleen de tv3 kanalen doen het niet hier.<p>iemand nog andere sugeties om deze kanalen zichbaar te krijgen ?.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...