Gast Geplaatst: 27 december 2001 Geplaatst: 27 december 2001 Hallo iedereen,<p> Zijn er al mensen die de nieuwe update hebben geprobeerd voor de 9800 die momenteel beschikbaar is via n-tv ??? Dit omdat ik er tot nu toe nog niets over gelezen heb ? nu weet ik ook niet hoelang dit er al was, ik heb het gisteren bij toeval ondekt, maar nog geen udate gedaan hier, wil eerst eens weten wat er anders aan is, staat verders ook niets bij, wat voor versie dit zou kunnen zijn ? mischien MA1.4 ofzo ?<p> Gr; Bruce
Gast Geplaatst: 27 december 2001 Geplaatst: 27 december 2001 Heb wel de nieuwe 1.3 erop gezet ondanks dat ik er mindere dingen over heb gelezen, laat ik het zo zeggen bij mij werkt het perfect, maar als iets goed werkt laat het dan zo, opwaarderen is makkelijker dan terugzetten vorige versie.<p>gr
Gast Geplaatst: 27 december 2001 Geplaatst: 27 december 2001 Klopt werk hier met soft.MA 1.3 En ja, ik wacht ook liever een test af, net zoals je al aangaf, het terug zetten wordt moeilijk ;-)) Maar niemand dus bekend wat deze update/versie is, op n-tv ? <p> Bruce
Gast Geplaatst: 29 december 2001 Geplaatst: 29 december 2001 Test niet afgewacht, dus download uitgevoerd, schijnt toch een andere versie te zijn ;-)) maar weinig verschil te merken tot nu toe .............<p>Gr;<p> Bruce
Montoya Geplaatst: 30 december 2001 Geplaatst: 30 december 2001 Kijk hier maar eens even voor feedback over MA 1.31<p>Unofficial Home of MM9800s Board
Aanbevolen berichten