Ga naar inhoud


[Nokia] Zeer ! handige editor DVB-SED


Gast

Aanbevolen berichten


Leuk progje hoor, maar heeft wat manko's, n.l.het beeld past niet op het scherm, ligt niet aan de beeld instelling heb alles geprobeerd.

Ook de mogelijkheid om met een rechtermuis klik een menu te openen waar ik in 1 keer b.v. de 0 en 12volt om kan schakelen, dit is bij DVBEDIT wel mogelijk.

Het slepen zoals bij verkenner van windows is niet mogelijk, nu moet je knippen en plakken en dat gaat nog wel eens mis.

73's Sjaak

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel ik vind het een leuke soft en vaak ook veel handiger dan dvbedit. Je kan gewoon je oude settings laten staan en gewoon aanvullen met wat nieuwe kanalen!

Bij mij past ie echt goed op mijn scherm dus Sjaakie ik denk dat het echt aan jouw PC ligt.

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je dvbedit 2x opstart dan heb je dezelfde mogelijkheden, en die vult WEL laugh.gif" border="0 het hele beeld.

Ik krijg echt niet het hele progje op het beeld, het logo rechtsboven is maar half te zien.

73's Sjaak

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het prog. is volledig zichtbaar.Op een 17" heb je nog ong. 2cm rondom vrije ruimte.Je kan gewoon "drag" en "drop" van de ene lijst naar de andere. Ik werk al maanden met dit programma en vind het nog steeds prettiger werken dan DVBedit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...