Gast Geplaatst: 27 december 2001 Delen Geplaatst: 27 december 2001 Ja, ik ben nu wel eens benieuwd wat dat nomanit nu precies is ? Volgens mij een gepatchte dvb2000, of zit ik er nu naast ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 27 december 2001 Delen Geplaatst: 27 december 2001 Hallo<p>Ja dat heb je goed gezien, maar o zo mooi.<p>Groetjes Sjefke.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 27 december 2001 Delen Geplaatst: 27 december 2001 <p>maar wat is er nu precies anders aan dan een "normale" gepatchte dvb2000 ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 27 december 2001 Delen Geplaatst: 27 december 2001 De NoOnemanit versie is niet gebaseerd op de dvb2000 beta5 e.d maar op de dvb versie "sandra" dat is het grote verschil. De sandra versie had toen al wat meer mogelijkheden zoals bv blocker on/off e.d. Dus ook de user-interface is anders. <p>het is dus op basis van een andere firmware zullen we maar zeggen.<p>mvg Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten