Gast Geplaatst: 2 september 2004 Geplaatst: 2 september 2004 Ik heb hier een aston cam 1.05. Deze word plotseling niet meer gezien door verschillende ontvangers. Er is niets mee gedaan waar van ik kan zeggen daar is hij kapot van gegaan. Behalve dat hij het laatst gewerkt heeft met een tiet kaart. Als deze werkelijk kapot is is hij dan nog te repareeren??? En wie of waar kan dat dan laaten doen.
prutsie Geplaatst: 2 september 2004 Geplaatst: 2 september 2004 Wel eens de module uit de ontvanger getrokken terwijl deze per ongeluk aanstond ? of in de ontvanger gedrukt terwijl deze aanstond ? Kunnen ze doorgaans slecht tegen. Flasheprom gaat dan overstuur. groeten, peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gast Geplaatst: 3 september 2004 Geplaatst: 3 september 2004 ja dat heb ik regelmatig gedaan. Nooit een probleem mee gehad. Maar is hij nog te herstellen of kan hij in de vuilnisbak.
Tonskidutch Geplaatst: 3 september 2004 Geplaatst: 3 september 2004 gezien het feit dat het nieuw (aankoop) een stuk uit je portemonnaie is.. laten repareren.. zou ik zeggen.. iets anders heb je voor de reparatiekosten niet... vergelijkender wijs op diverse sites die reparatie-kosten gezien. cheers Our Darkness Anne Clark
HUNNY Geplaatst: 3 september 2004 Geplaatst: 3 september 2004 Wat rot voor je. Je kan hem opnieuw flashen,lukt niet altijd!Meestal wel! Er bestaat een programma voor Xaload 11 voor win98. Informatie over cams loaders en upgrades bij :http://www.lefdata.com/satellite/cam/ci.html veel succes HUNNY HUNNY
Gast Geplaatst: 3 september 2004 Geplaatst: 3 september 2004 Hier ga ik mee aan de slag. probeeren kan altijd bedankt Ik ben niet nieuw hier maar om de een of andere reden kon ik niet meer inloggen.
prutsie Geplaatst: 3 september 2004 Geplaatst: 3 september 2004 Een Astoncrypt 1.05 module kan je niet flashen (Euro CI hardware), wat er ook op lefdata of andere sites geschreven staat. De enige bekende methode is openmaken en flash extern programmeren. Als de flash blijft initialiseren (niet wordt herkend) betekent dat dat de bootloader minimaal beschadigd is. De moduule zal dus ook in een lappie niet worden herkend, en kan dus sowieso niet worden geflashed. groeten, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gast Geplaatst: 3 september 2004 Geplaatst: 3 september 2004 Ja volgens mij is het zoals hier boven heb ik eindelijk een beschikking over een laptop met win 95 gevonden ziet de laptop ook geen module.helaas dan maar op de hoop afgedankt sat spullen. nog even kijken op mijn laptop met xp of er iets leven in zit.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen