Gast Geplaatst: 27 december 2001 Geplaatst: 27 december 2001 Binnenkort wil ik de standaard MM9500 van m'n vriendin upgraden met dvb2000 en een leuke channellist. Tijdens het aan zetten van haar tuner verschijnt er 'C+2.4' op het display. Heeft dit iets met de bootloader te maken ? Zoja, kan ik de seriele poort dan gewoon aanspreken (en hoef dan dus geen BDM interface te regelen ?)<p>Groeten Sten
Gast Geplaatst: 27 december 2001 Geplaatst: 27 december 2001 Hallo<p>De bootloader moet met een bdm geladen worden, de firmware kan dan met een rs-232 kabel er in gezet worden, als ook de settings lijst.<p>Goetjes Sjefke..
Gast Geplaatst: 28 december 2001 Geplaatst: 28 december 2001 Thanx,<p>maar de Mediamaster 9500 die ik zelf heb was standaard al voorzien van een B200UnS bootloader. Ik kon dus (zonder eerst een bdm interface te regelen) gelijk de firmware uploaden.<p>Wat ik graag wil weten is of je ergens kunt zien welke bootloader er in die andere MM9500 zit.<p>Groeten Sten
Gast Geplaatst: 28 december 2001 Geplaatst: 28 december 2001 @Sten Je moet de stekker van de ontvanger uittrekken. Als je de stekker er terug insteekt zie je op het display heel even de bootloader versie. Groetjes Satwolf
Aanbevolen berichten