Ga naar inhoud


KPN-ADSL-DIRECT LOGIN format?


crazymans

Aanbevolen berichten

Heb ikke weer: modem in de bus, alles aansluiten, alles werkt behalve dan dat ik geen userID heb gekregen. Zou in DE BRIEF van de KPN staan. Nou DE BRIEF heb ik nog niet ontvangen.

 

Ik heb het via internet aangevraagd en heb daar een userID en password ingegeven. Volgens KPN-support is mijn userID echter telefoonnummerzonderstreepje@adsl-direct of telefoonnummerzonderstreepje@direct-adsl maar beide doen het niet. Wel kpn@adsltest maar dan kun je alleen op kpn.

 

Ik heb ook het userID zoals ik dat op de website heb opgegeven geprobeerd met als achtervoegsel @adsl-direct , @direct-adsl , @adsl-direct.nl , @direct-adsl.nl maar die doen het ook niet.

 

Waarschijnlijk was mijn modem er te vroeg! Ik wordt as. zondagmiddag alweer teruggebeld door tweedelijnssupport,.

 

Iemand een idee wat mijn login is (voor ZONDAG)?

```````,,,

``````(- o)`````` Niets is helemaal waar,

-oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet!

Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedankt! Ik houd het in ieder geval op nummer@direct-adsl!

Nou nog op zoek naar het wachtwoord! Volgens kpn is dat kpn maar dat werkt niet (zal toch ook niet waar wezen). Het wachtwoord dat ik bij aanmelding heb opgegeven is het dus ook niet!

```````,,,

``````(- o)`````` Niets is helemaal waar,

-oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet!

Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli

Link naar reactie
Delen op andere sites

@wammeswaggel

 

Gisteren nog maar eens gebeld. Volgens KPN was het wachtwoord toch echt kpn met kleine letters! Maar ik heb natuurlijk ook nog maar eens KPN geprobeerd maar helaas. Ik krijg gewoon een PAP-fout dus zeer waarschijnlijk is mijn account nog niet ge-activeerd. Of de polariteit is fout.

 

Ik ben benieuwd waar ze zondagmiddag mee komen afzakken: ik ben nou toch echt wel uitgekeken op kpn.com.

```````,,,

``````(- o)`````` Niets is helemaal waar,

-oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet!

Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou gewoon de wizard gevolgd en naderhand nog PPP0a en 8.48 ingegeven mbv. kpn.

Vanmorgen ook eens DIRECT-ADSL en KPN geprobeerd en toen ging de link van retrying ineens naar UP, maar de state bleef helaas down en IP/unassigned.

```````,,,

``````(- o)`````` Niets is helemaal waar,

-oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet!

Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met het "easy setup" wizard in het modem zelf is het inderdaad goed.

 

PPPoA in keuzelijst, 8.48 in keuzelijst, Wachtwoord: 0301234567@direct-adsl, Paswoord: kpn, En een zelf te kiezen modem Wacht en Paswoord, Start en dan zou alles inderdaad moeten werken.

 

Je schreef ook dat je de 570i hebt, dus dan ook ISDN, gebruik je wel het Hoofdnummer van die ISDN lijn. Deze word standaard namelijk gebruikt voor je wachtwoord: "hoofdnummer ISDN @direct-adsl".

 

Als dan de state Down blijft spijt het me en zul je moeten bellen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor alle goede hulp, maar de lijn is gewoon nog niet opgeleverd!

Het ging ook best snel (zondag) twee weken geleden per internet aangemeld en na 10 dagen al een modem in de bus ....

 

Gisteren de hele middag thuis gebleven want 2e lijns-support van de KPN zou bellen. En inderdaad aan het eind van de middag .... Hallo, met de KPN. U zou terug gebeld worden want het werkte nog niet. Nou dat klopt want het is nog niet opgeleverd. Gewoon wachten totdat je een brief in de bus krijgt! Tuut-tuut.

 

Te laat om nog naar het zwembad te gaan, maar nog een paar nachtjes slapen en dan werkt het!

```````,,,

``````(- o)`````` Niets is helemaal waar,

-oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet!

Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik hetzelfde probleem heb. Heb al vrij snel de modem (speedtouch 510) thuisgekregen, binnen 12 dagen na aanvraag.

Eenvoudig de installatie doorlopen, maar het inloggen met gebruikersnaam (telnr@direct-adsl) en wachtwoord (kpn) wil niet lukken.

Heb eerst de installatie via de standaard cd-rom doorlopen. Daarna heb ik geprobeerde de modem handmatig te configureren (mbv easy setup). Beide manieren waren gelukt, maar het inloggen lukt nog steeds niet.

 

Hoe kan ik er achter komen of mijn account geactiveerd is en hoe lang duurt dit normaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...