Gast Geplaatst: 3 september 2004 Geplaatst: 3 september 2004 Heeft iemand ervaring met een M2 kaart in een MR 1.080? Als dit niet werkt in welke versie dan wel? groet, vumc
Tonskidutch Geplaatst: 3 september 2004 Geplaatst: 3 september 2004 wat voor kaart een lege kaart? een volle kaart? een kaart met seca? een kaart met conax? een kaart met een postzegel? cheers Our Darkness Anne Clark
Gast Geplaatst: 3 september 2004 Geplaatst: 3 september 2004 Excusses ik dacht dat iedereen wel wist wat een M2 Card is, althans degene die op Sirius (Conax)regelmatig kijken. De card heb geprogrammeerd met de software (seca of conax)van Team DPK alleen gebruik ik een MR 1.080 en nu werkt het niet vandaar de vraag heeft iemand ervaring met deze combinatie.
Tonskidutch Geplaatst: 3 september 2004 Geplaatst: 3 september 2004 neen ik weet wel wat dat voor kaart is.. maar je stelt je vraag niet goed.. daar moest effe gekieteld worden.. om de informatie los te weken. natuurlijk loopt die 1.08 niet lekker.. ook de tita wil er niet lekker in lopen.. of 1.07T of 1.11 erop zetten.. daarmee heb ik succesvol geexperimenteerd... cheers Our Darkness Anne Clark
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen