Ga naar inhoud


[Nokia] noonemanit 1.2 en zappen


Gast

Aanbevolen berichten

hoi ik heb daar ook last van. maar met alle dvb versie die ik er hebt, had ik er last van. als ik BV naar signaal sterkte wilde kjken vloept de ontvanger uit en ging weer gelijk aan.

niet altijd maar soms. ik weet niet waar het aan ligt. ik denk aan de AB.<p>Groetend Marcel.

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik denk dat jullie een 9500 of een 9200 hebben

dan heb je de oude versie er ook op gehad en werkte deze goed?

bij een kennis van mij draait de 1820 perfect.

als dat zo is zet die er dan weer op en anders probeer de nieuwe er nog een keer op te zetten

kan zijn dat het niet helemaal goed is gegaan<p>succes groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de nieuwe versie geinstalleerd, en bij het zappen knalt de ontvanger regelmatig uit, en moet ik opnieuw de Nokia opstarten. Het gebeurde me metname op de K1, K2 etc. kanalen.<p>Heeft iemand soortgelijke ervaringen, of is de afstandsbediening in de war en stuurt ie verkeerde 'stuurcodes' ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een d-box, en al talloze firmware-versies d'r in gehad, maar nog nooit problemen gehad met het onverwacht standby gaan van de d-box. Nu dus met de nieuwe N.O.M.I. voor het eerst.<p>Het is trouwens niet specifiek voor die k1,k2,.. kanalen, op schijnbaar willekeurige momenten springt ie er met het zappen uit, voor zover ik het me herinner meestal met de zap-omhoog toets (boven de OK-toets).<p>Met de vorige versie van NoOneManIt had ik dus deze problemen niet. Wel 2 andere problemen (met dvbedit en gehannes met ECM-pid) die ik vreemdgenoeg meestal kon oplossen door te switchen qua hex,ascii etc. (menu,9,6,4), maar dat terzijde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi iedereen,

Hier ook nog wat kommentaar op die nieuwe versie:

Ik bezit een 9600 en heb die versie 2 volle dagen intens getest! Ben er absoluut ontevreden van althans wat betreft het gebruik in combinatie met Via* en Sec* cams: o.a. veelvuldige blokkeringen en de ppv kanalen niet zichtbaar...

Heb er dan maar vlug terug de DVB2000 beta6 gepatched opgezet en nu loopt alles weer vlotjes en zonder noemenswaardig probleem (behalve de gekende VIA*2 blokkeringen met de 'zwarte' Via* cam)

BESTE WENSEN voor 2002 vanuit VL.<p> wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...