Gast Geplaatst: 3 september 2004 Geplaatst: 3 september 2004 Ik ging vanochtend naar mijn werk, mijn extreempje deed het prima.Had het zoals altijd aan gelaten en kom ik net thuis en krijg de melding cas slot 1 : Not installed. Geen Mr meer, kan dat uit zichzelf gebeuren want voor de rest was er niemand thuis. Heb ik het goed dat als er nu dus niets in cas slot 1 zit dat ik alleen met een cas interface kan oplossen. Die heb ik dus niet grrrrr. Kom ik weer met die vage dingen. Is er iemand die weet wat ik eraan kan doen?? M.v.g Erwin
Gast Geplaatst: 3 september 2004 Geplaatst: 3 september 2004 Ik ga wel op zoek naar een cammy en ga het daarmee proberen. Hier kan wel eem slotje op
moesie Geplaatst: 3 september 2004 Geplaatst: 3 september 2004 Probeer eens de spanning er een tijdje af te halen dat helpt soms ook Dit probleem is al eerder op dit board besproken bij UCAS receivers
Skypatrol Geplaatst: 3 september 2004 Geplaatst: 3 september 2004 Met een fabrieksreset los je soms de raarste dingen op. Maar of je daar het probleem van je Cas slot oplost durf ik je niet te zeggen. Twee keer rechts, is ook terug VU+ Duo + Triax 80cm schotel + SG-2100 rotor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen