Ga naar inhoud


nieuwe rudream werkt niet met drtic


RAMPAPER

Aanbevolen berichten

ik heb de nieuwste rudream image.

de versie hiervoor werkte goed met drtic maar de nieuwe niet.ik heb hem eerst weer verwijderd dan via addons drtic 1.9nl gedownload en geinstalleerd.

er verschijnd wel met de gele knop drtic en met dreamsub kan ik ook een ondert.sturen maar het werkt niet.

iemand een idee.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 1 maand later...

Bij mij nu hetzelfde probleem sinds ik een USB stick gebruik i.c.m. Rudream 1.08.2. Toen ik nog geen USB stick had, had ik Drtic draaiende op de HDD. Misschien dat het hier aan ligt. Ik wacht wel dat een nieuwe Drtic versie uit is, want met de 1.9 versie had ik veel synchronisatie problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rampeper,

 

Als je drtic via het addons download menu ( blauwe knop) download, dan werkt het inderdaad niet.

Oplossing: Download via internet drtic op je pc en voer de handelingen uit, zoals het in de readme staat.

Drtic zal nu werken, heb het zelf getest op rudream 1.08.2b0909. Drtic 1.9nl is bij mij werkend.

Drtic staat bij mij wel op de usb stick.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb hetzelfde probleem gehad, maar heb toen geïnstalleerd zoals paardengek beschreven heb en sindsdien werkt het prima op de usb stick.

 

ik heb wel de complete image op de usb en niet alleen de plugins.

Inventors are crazy until they invent something.

Then they are geniuses.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fabian,

 

Nadat je de usb-stick erbij hebt geplugd, heb je de addons toen op de usb stick gezet?

Ik zou drtic weer verwijderen, en nogmaals via de pc erin zetten volgens de readme, dan zou het moeten werken.

Een andere oplossing heb ik helaas niet.

 

Veel succes, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

pinocchio,

 

Helaas, ik heb geen goed antwoord op je vraag. Ik denk, dat je voor deze vraag misschien een nieuwe treath moet openen of je moet de treath nalezen van de laatste Ronaldd.

Maar, hoe dan ook in je var/tuxbox/plugins moet volgens mij een verwijzing komen naar de usb stick.

Met het installeren van drtic kun je dan de files ftp'en naar: mnt/usb/var/tuxbox/plugins

Maar hoe je dat moet realiseren in de nieuwste ronald, daar heb ik geen antwoord op.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...