realist Geplaatst: 3 september 2004 Geplaatst: 3 september 2004 Een computer is net een mens. Zo nu en dan gaat alles in eens niet zo lekker meer. Bijv: Een bestand of een opgeslagen site openen gaat dan moeizaam. Je klikt en je krijgt de zandloper. De blauwe balk loopt heel langzaam en stopt en het bestand gaat niet meer open. Wie herkent dit en wie weet hiervan de oorzaak en wie weet wat je dan moet doen. Mijn actie hoort bij Jouw reactie. Hart. gr. v/d realist
Duikertje Geplaatst: 3 september 2004 Geplaatst: 3 september 2004 Misschien je pc eens opschonen en\of defragmenteren. Een mens moet toch ook regelmatig onder de douce want anders gaat hij stinken.
HUNNY Geplaatst: 3 september 2004 Geplaatst: 3 september 2004 laat je computer niet te hard werken! vaak draaien er op de achtergrond veel programma's mee. bv virusscanners,spyware,adware enz enz . Door op ctrl+alt+delete te drukken zie je welke programma's actief zijn de je niet nodig bent,taak beeindigen. Dus ontlast je computer met onnodige acties,dan zal je PC beter werken,net als bij mensen. HUNNY
Crest Geplaatst: 3 september 2004 Geplaatst: 3 september 2004 Regelmatig een verse installatie of een goeie backup terugzetten maakt je systeem weer lekker snel.
realist Geplaatst: 5 september 2004 Auteur Geplaatst: 5 september 2004 Duikertje, Hunny en Crest bedankt. De PC ziet er al weer frisser uit. (niet onder de douche geweest). Ik heb gedefragmenteerd en ik heb een register backup gedaan. Als ik op ctrl+alt+delete druk dan krijg ik bij mij oa te zien: GMT Cmesys Propoxy Lpujst Em-exe Navapw 32 Rundll 32 Stimon Pwstray Hpsjvvxd en Systray Eerlijk gezegd zijn deze programma's voor mij te onbekend zodat ik daar maar van af gebleven ben. Mijn actie hoort bij Jouw reactie. Hart. gr. v/d realist
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen