matthijs12 Geplaatst: 4 september 2004 Geplaatst: 4 september 2004 Hallo allemaal, Ik heb een ADSL abonnement afgesloten en heb een ADSL-modem (Annex-A) ontvangen. Echter ik wil nu twee PC's aansluiten op 1 adsl lijn. Nu heb ik dus een NAT(network address translator), annex router nodig. Weet iemand, simpele en goedkope oplossing, met twee ethernetpoorten waartussen NAT kan plaatsvinden en routering? Gr. Matthijs
Gast Geplaatst: 4 september 2004 Geplaatst: 4 september 2004 Je wilt dus gewoon een router met ingebouwde switch? Kijk hier maar eens: http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/313 Voor jou lijkt me de Sweex router&4 port switch de goedkoopste oplossing.(rond de 30 euro)
matthijs12 Geplaatst: 4 september 2004 Auteur Geplaatst: 4 september 2004 Dank je! Dacht al zoiets. Maak gebruik van Quicknet ADSL(annex A), small abbonnement. Groeten
Gast Geplaatst: 6 september 2004 Geplaatst: 6 september 2004 Maar weet je eigenlijk wel zeker dat je adsl-modem geen router ingebouwd heeft? Anders heb je alleen nog maar een switch nodig..
Gast Geplaatst: 9 september 2004 Geplaatst: 9 september 2004 switch kan altijd, de alle modems die nu uitgegeven worden bij adsl, zijn met router.. ik zou toch gewoon de ....00021 van sweex ertussen zetten, ff een firmware van sweex.nl halen en eropzetten dan draait het zonder problemen. groeet kamaradski
Gast Geplaatst: 12 september 2004 Geplaatst: 12 september 2004 Veel adsl modems hebben een router ingebouwd... Waarom zou je dan nog een multiport-router kopen als een switch alleen goedkoper is?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen