Gast Geplaatst: 4 september 2004 Geplaatst: 4 september 2004 Ik heb nog een Pinnacle PC TV sat ci kaart in mijn pc zitten, jaartje geleden gekocht, nooit wat mee gedaan omdat deze de meeste CI modules niet aankon (zoals matrix reloaded). Nu heb ik ook wel eens over emulator software gelezen, doch slechts kleine stukjes informatie erover gezien aan de hand van specifieke vragen in deze forums. Wat kan ik met deze kaart i.c.m. emu software en bereik ik daarmee hetzelfde of zelfs meer mee dan wat ik nu met een manhattan 3300 ci receiver, een matrix reloaded 1.81 cam en een blauwe tit kaart of fun kaarten kan?
Gast Geplaatst: 6 september 2004 Geplaatst: 6 september 2004 Binnen het DVB pc kaart gebeuren is meestal de Skystar 1 of II in gebruik. Hiermee kan je eigenlijk alles bekijken met de juiste sleutels (voor PC de S*ftc*m) Meestal kan je met je PC al kanalen bekoekeloeren die op menig huiskamer ontvanger niet of nog niet zichtbaar zijn. Gegarandeerd mits goed voorzien van de juiste software zal je altijd meer voor elkaar krijgen dan met een huiskamer module in combi met CI module. Vwb de Pinnacle kaart.. geldt zover ik weet hetzelfde voor.. soms is het een voordeel met de Pinnacle omdat deze mpeg hardwaretechnisch is.. de Skystar II is zonder hardware en heeft dus een krachtiger cpu nodig.. Kortom, doen ! Erik
satmania Geplaatst: 6 september 2004 Geplaatst: 6 september 2004 je kan absoluut meer kanalen bekijken met de pinnacle. ik heb ook een pinnacle sat ci. zonder een module(of cam) kan ik heel wat kanalen openen. het is een waardevolle spul wat je hebt. in de forum kun kan je veel info over de soft vinden. succes DM 800-Gemini 5 Rotor 45-30 draaibaar
Castelldefels Geplaatst: 9 september 2004 Geplaatst: 9 september 2004 Met het programma ProgDVB kun je heel veel kananlen bekijken. Beschik je over een Phoenix cardprogger, dan kan je met de plugin "Poor man´s Cam" ook je orginele (of andere) smardcard gebruiken in plaats van een dure CI-cam. Ook kun je hiermee uitstekend "loggen". Verder zijn er diverse emu´s (plugins die smartcards nabootsen) te vinden waarmee ook gecodeerde zenders zichtbaar worden. Verder kun je hiermee ook nog uitzendingen, zonder kwaliteitsverlies, opnemen, eventueel naar een dvd schrijven en later bekijken. Het programma werkt zowel met de "premium" cards zoals Pinnacle 1 of Nexus, maar ook met budget kaarten als de Nova of de Pinnacle 2. Hiernaast zijn er nog tal van andere mogelijkheden zoals Internet etc. Castelldefels.
Gast Geplaatst: 11 september 2004 Geplaatst: 11 september 2004 Welke aansluitingen heeeft de pinnacle om een gewone TV aante sluiten ?? Of werkt hij alleen icm de pc monitor ??
Gast Geplaatst: 11 september 2004 Geplaatst: 11 september 2004 zit geen uitgang voor normale tv, daarvoor gebruik je je svhs aansluiting (uitgang) die doorgaans op iedere moderne vga kaart te vinden is.
Gast Geplaatst: 13 september 2004 Geplaatst: 13 september 2004 Ik had een vraag naar aanleiding van deze kaart. Welke zenders kan ik er hier in NL mee ontvangen? Ik heb namelijk geen kabel aansluiting. Kan ik er ook commerciele zenders mee ontvangen zoals RTL enz?
Albert_H Geplaatst: 13 september 2004 Geplaatst: 13 september 2004 Hallo satforme. Welkom op dit forum. Met de Pinnacle PCTVsat kun je alle zenders ontvangen die er door de satelietten uitgezonden worden. Omdat deze kaart een Common Interface heeft kun je er een CAM, een Common Acces Module, inschuiven en daarin gaat dan weer je abonnement smartcard. Wat ontvangst betreft zijn de mogelijkheden gelijk aan een stand alone ontvanger. Als je wilt kan ik je nog wat meeer info sturen over pm. Stuur mij maar even een pm als je meer wilt weten. Albert_H. Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen