Ga naar inhoud


[Nokia] SetEdit9800 Een tip en een vraag


Gast

Aanbevolen berichten

Ik denk dat mijn inbreng vooral hen zal aanspreken, die goed vertrouwd zijn

met deze editor voor de settings van de Nokia 9800 en 9902.<p>Je kan er o.a. gemakkelijk en veel lijsten met favorieten mee maken.

Ik merk dat men daarbij niet raakt aan de lijsten "TV (all)" en "TV (free)".

Zo zit men toch nog met een lange lijst All TV, terwijl men eigenlijk veel kanalen daarin niet nodig heeft, omdat ze reeds in een favorietenlijst steken.<p>Nu is het zo dat een kanaal, dat je zelf met de editor aanmaakt, pas zichtbaar wordt als je het kopieert naar minstens één van de lijsten

(TV all, TV free of een favorietenlijst).

Je kunt die eigenschap ook omdraaien: eens dat een kanaal in één van je favorietenlijsten kopieert, mag je het verwijderen in "TV all" en/of

"TV free". Zo worden die lijsten veel korter en heb je dus minder dubbels en zo wordt het zappen veel gemakkelijker.<p>Ik weet uit ervaring dat dit werkt, maar ik weet niet hoe zeker en stabiel dit is.

Ik heb de mening van de auteur, Wolfgang Litzinger gevraagd, maar hij kon niet helemaal affirmatief antwoorden. Zelf weet ik ook dat in de ontvanger de settings niet altijd 100% conform de settings in de editor blijken, zonder dat het waarom meteen duidelijk is.<p>Mijn vraag is dat mensen die mijn methode (een paar weken) willen toepassen, eens hun ervaringen zouden posten.<p>Lapke

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...