NEO_X Geplaatst: 4 september 2004 Geplaatst: 4 september 2004 krijg stick niet meer werkend in dreambox op de originele 1.08.1 firmware (originele) originele is in flash dus en wil mijn usb mounten blijft zeggen device is not linked to the system terwijl ik em met de 108 flash wel kan formatten met de 108.1 niet heb ook de 1.5 plugin ik snap er niks van wie o wie kan mij helpen het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
M€®LïÑ Geplaatst: 4 september 2004 Geplaatst: 4 september 2004 ff de nieuwe dreamwizzard downen.. Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!
Gast Geplaatst: 4 september 2004 Geplaatst: 4 september 2004 Het is mij net gelukt met Flash-Wizard 3.2 Suc6...
NEO_X Geplaatst: 4 september 2004 Auteur Geplaatst: 4 september 2004 nou mij miet en met de oude 108 kon ik mijn stick wel formatteren enzo het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
mixfreak Geplaatst: 4 september 2004 Geplaatst: 4 september 2004 jah ik kon met de vorige versie ook de usb stick formateren enzo maar nu herkent ie hem niet meer ! waarschijnlijk een driver eruitgehaald !
NEO_X Geplaatst: 4 september 2004 Auteur Geplaatst: 4 september 2004 gelukkig ben ik dus niet de enigste het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
Gast Geplaatst: 4 september 2004 Geplaatst: 4 september 2004 Ik heb de stick nog wel kunnen formatteren en mounten. Echter kan er geen image van starten met 108.1. Allereerst werkt DreamFlash 1.4 niet goed. Je kom op de TV niet zien welke image geselekteerd is (wel op de de LCD). Bij het kiezen van een image echter hangt de DB op geeft ie een spontane reset.
balans Geplaatst: 4 september 2004 Geplaatst: 4 september 2004 bij mij opgelost met de img van pli die van 1-9-2004 hierbij werkt het weer als vanouds dreamflash 1.5 dan , met de org 108.1 en andere geen succes gehad , zelfde probleem als jullie na install dreamflash staat de boel vast . mvg Barry Mvg Barry
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen