Beros Geplaatst: 4 september 2004 Geplaatst: 4 september 2004 Hasjo, Weet iemand welke software ik nodig ben om communicatie tussen de 3410 en de pc te verkrijgen?? Heb deze telefoon gekregen en een datakabel gekocht, heb echter geen software erbij gekregen! BVD Grtz, Adje aka Beros
Gast Geplaatst: 4 september 2004 Geplaatst: 4 september 2004 Hallo, Ff googelen naar nokia 3410 flash. Succes
Beros Geplaatst: 4 september 2004 Auteur Geplaatst: 4 september 2004 Hasjo, Snap er niks van! Kunnen je mij niet tippen omtrent het hoe en wat? BVD Grtz, Adje aka Beros
Gast Geplaatst: 4 september 2004 Geplaatst: 4 september 2004 Het software wat jij nodig hebt om te unlocken heet flash(ing). Om je tel. boek te editeren kun je met pc suite deze software kun je downloaden van elke nokia site.
Beros Geplaatst: 4 september 2004 Auteur Geplaatst: 4 september 2004 Hasjo, Kan je mij een link geven waar ik de soft kan downen? Kan het namelijk niet vinden bij Nokia voor deze telefoon. BVD Grtz, Adje aka Beros
Gast Geplaatst: 6 september 2004 Geplaatst: 6 september 2004 Als je een sim lock af wil halen moet je op nokia 3410 flash zoeken, ik heb geen link voor je deze software is te vinden op de grijse gedeelte van het internet net als je op zoek bent naar sat keys.
Beros Geplaatst: 6 september 2004 Auteur Geplaatst: 6 september 2004 Hasjo, Nee het gaat niet om het Unlocken maar om PC Suite. Kan deze echter nergens vinden! Moet anders maar eens vragen in een winkel! Grtz, Adje aka Beros
pascalletje Geplaatst: 6 september 2004 Geplaatst: 6 september 2004 Volgens mij bestaat er geen pc suite voor de 3410, wat je wel kan proberen is eens googlen op logomanager, kan je ringtones en logog's mee naar je tel sturen, en je telefoonboek mee editten.... Suc6.... Dreambox 8000 / Dreambox 800 / Dreambox 500HD
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen