Ga naar inhoud


[Nokia] De 9902, gebruikerservaring?


Gast

Aanbevolen berichten


het schijnt op zich een heel leuk apparaat te zijn.

zelf heb ik een nokia 9800 gehad en zag er qua besturing e.d. bijna precies hetzelfde uit.<p>alleen het zappen van die 9800 ging niet al te best en de machine was reeeeteeee traag frown.gif" border="0

ik heb gelezen dat dat met die 9902 ook zo schijnt te zijn.<p>sync problemen WAREN er ook bij die 9902 (vooral bij langer opgenomen stukken), maar of die er tegenwoordig, na de updates, nog inzitten, weet ik niet en daarom ga ik daar ook maar verder niet op in.<p>have fun,

tCC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

<blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr>Onderwerp gestart door appien:

<strong>Koop gewoon lekker een Hyundai laugh.gif" border="0 werkt perfect!

</strong><hr></blockquote><p>als ik van plan ben om een ferrari te kopen, ga je me dan ook vertellen dat een porsche lekker zit ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 9902 heeft ook na de laatste update nog steeds problemen met het geluid bij een opgenomen programma van de ned. aanbieder bij FTA is dit niet het geval, er schijnt eind jan. een versie 2.03 te komen en zou daar maar op wachten.

Want het is erg vervelend kijken als het geluid achter loopt.<p>eric.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zelf alweer een maandje of 3 deze ontvanger. Het is een stabiele ontvanger met mooi beeld, het sync van beeld en geluid is af en toe nog weleens een probleem (van opnamens), maar is bij mij meer sporadisch. Kwa zap snelheid is het niet de snelste, maar vind zelf de menu's erg goed in elkaar zitten (makkelijk te bedienen). Wat ik heb begrepen is de Hyundai best een mooie machine dus zou hem zeker gaan bekijken en proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...