Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Je auqarium op tv zonder dat je een pc nodig hebt.

Wel een grappige zender/programma, die denk ik nog niet zo bekend is en die ik tijdens het scannen vond:

- Aquavision van Digiturk: 7,0 E, 11661 MHz, 30000 KS/s, V

Geplaatst:

Ik zou graag alle gegevens van deze zender willen hebben want ik krijg hem niet te pakken komt dit misschien omdat hij niet de hele dag uitzend.Sky Turk krijg ik wel te pakken op mijn dreambox die zit opdezelfde frequentie.Ik wil graag van iemand een lijst uit dreamboxedit zodat ik die gegevens kan plakken in mijn mijn dreamboxedit zodat ik over deze zender beschik.Het lijkt mij wel leuk een virtueel huisdier.

Groeten Rog rloeffen77@hotmail.com

Geplaatst:

Ik krijg de regel niet geplakt,maar in ieder geval hij staat in de lijst van pet 123 ik zelf heb nu de lijst van Hans Surfer vind dit de beste lijst,overigens staat fish video er bij hem niet in,voor de rest wel veel kanalen en feeds.

Geplaatst:

Ik zou graag van iemand uit zijn zijn dreamboxedit alle gegevens willen hebben van auquavision zodat ik die bij mij erbij kan zetten want het lijkt mij wel leuk een virtueel huisdier.Geals je geen dreamboxedit heb dan wil ik alle gegevens hebben over die zender daar bedoel ik o.a Video pid en Audio Pid

Groeten Rog

Geplaatst:

Helaas in dit geval heb ik een Topfield en kan ik je niet aan een kant en klare DB-lijst helpen die je kunt pasten. En ik weet ook niet precies welke data je nog meer nodig hebt om deze zender te kunnen invoeren.

Misschien is het toch wat om deze vraag ook eens in het dreambox-forum te stellen.

Suc6

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen