Gast Geplaatst: 5 januari 2002 Geplaatst: 5 januari 2002 ik zou graag weten wat voor ci cam ik heb .gebruik een 4.6 met noonemanit en 5 in 1 files en kan alles ontvangen.als ik in het cam menu kijk zie ik niet of het een free of allcam is.kan iemand mij(mischien nog een keer)het vershil vertellen?heb ook al met de zoek functie gezocht maar het is nog niet helemaal duidelijk. mvg nok.
Gast Geplaatst: 5 januari 2002 Geplaatst: 5 januari 2002 Hallo<p>Als de 5 in 1 files bij je werkt dan heb je een CI freecam 0.17 In een 4.6 werkt dit namelijk niet. Je hebt dus een 4.6 waar een freecam 0.17 van gemaakt is.<p>Groetjes Sjefke..
Gast Geplaatst: 6 januari 2002 Geplaatst: 6 januari 2002 beste sjefke deze cam is ong.2 jaar geleden voor het laatst gepatcht tot 4.6.in het cam menu zie ik het volgende:1 cam is on 2 cam reset 3 cam init 4 irdeto se als ik optie 4 in het menu neem staat er boven aan 4.6 se ik kan alles(5 in 1)kijken met deze cam dit komt door de noonemanit versie met ander software blijft het beeld op seca en viacces zwart mvg nok.
Gast Geplaatst: 6 januari 2002 Geplaatst: 6 januari 2002 Hallo <p>Daar snap ik niets van, ik heb het hier even geprobeerd met mijn nokia en de 4.6 maar ik krijg het net aan de gang. Ik heb ook nog even iemand anders het laten proberen maar bij hem werkt het ook niet.<p>Groetjes Sjefke..
Gast Geplaatst: 7 januari 2002 Geplaatst: 7 januari 2002 dit werkt alleen op noonemanit firm.wel moet je in het paarse menu het volgende instellen: optie 6: autoswitch vis optie 7: seca reorder on optie 8:cam free suc6. :
Aanbevolen berichten