marco24 Geplaatst: 5 september 2004 Geplaatst: 5 september 2004 tijdens het updaten van de software in de pace een schrijf foutmelding bij het wissen van de chip meerdere malen geprobeerd maar de melding treed steeds op hetzelfde moment op dat betekend dat ik er een andere chip in moet solderen heb ik hier en daar gelezen op deze site wie heeft hier ervaring mee ik heb wel wat soldeerervaring (niet heel veel) en wat zijn de kosten om m weer spelend te krijgen mijn ouders hebben precies hetzelfde apparaat waarbij het wel goed ging dat updaten van de software wie heeft raad
Murdock Geplaatst: 5 september 2004 Geplaatst: 5 september 2004 Vaak ligt dit juist aan slechte contacten, soldeer alle pootjes van beide flashjes eens over en controleer voor de zekerheid nog de 1000uF/50V in de voeding op rimpel. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
marco24 Geplaatst: 6 september 2004 Auteur Geplaatst: 6 september 2004 Ga ik proberen dat solderen alvast bedankt voor de tip o ja die elko , kan ie dan spanning doorlekken of zo
Gast Geplaatst: 6 september 2004 Geplaatst: 6 september 2004 Ik heb nog wel een compleet MB voor je liggen. gr.
marco24 Geplaatst: 7 september 2004 Auteur Geplaatst: 7 september 2004 ik had al een pm gestuurd als het goed is gegaan
Gast Geplaatst: 9 september 2004 Geplaatst: 9 september 2004 Als het goed is dan is het deze?? Print is goed.
marco24 Geplaatst: 9 september 2004 Auteur Geplaatst: 9 september 2004 het enigste verschil wat ik op de foto's kon ontdekken dat het nummer van de 2e foto bij mij eindigd op 221 voor de rest lijkt het me hetzelfde dus ik heb interesse en wat vragen - zit hier ook de oude engelse software in (daarmee kun je niet meer in het menu komen, dit komt door de ontvangen mail van canal) - verder had ik ook al een pm gestuurd dus ik wacht af met vr gr marco
Murdock Geplaatst: 9 september 2004 Geplaatst: 9 september 2004 Op de foto staat een DVR501-G6 afgebeeld, deze past niet in de behuizing van een G4. (tuner is anders) Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
marco24 Geplaatst: 10 september 2004 Auteur Geplaatst: 10 september 2004 bedankt voor de tip dat had ik nog niet eens gezien dus moet ik eens aan het doorsolderen van die chip en de elco testen ik laat het nog weten met vr gr marco
PeHa Geplaatst: 10 september 2004 Geplaatst: 10 september 2004 Citaat: Op de foto staat een DVR501-G6 afgebeeld, deze past niet in de behuizing van een G4. (tuner is anders) Heeft de G6 geen scart aansluiting ? volgens mij n.l. wel. en deze is niet te zien op de print. Of is dit alleen bij een 500 G6 het geval. Ik ben in het bezit van een Pace DVR 500 G6 en daar zit de scart aansluiting boven het tuner-blik. VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci
Murdock Geplaatst: 10 september 2004 Geplaatst: 10 september 2004 Vlak bij de modulator zit een flatcable connector, die is voor de scartaansluiting. Wat je zou kunnen doen is met een boor een nieuw gat maken in de kast voor de F-connector, dan past ie wel in de kast... Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Gast Geplaatst: 12 september 2004 Geplaatst: 12 september 2004 Jammer dat je er niets aan hebt. De print is nog 100% gr.
marco24 Geplaatst: 12 september 2004 Auteur Geplaatst: 12 september 2004 ik ga deze week eerst aan het doorsolderen dan kan ik altijd nog de raad van murdock opvolgen een extra gaatje boren vr gr
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen