Ga naar inhoud


[Nokia] cd rom speler Video Cd afspelen ?


Gast

Aanbevolen berichten

op Nokia D Box 9500<p>SCSI cd rom speler aangesloten , VIDEO CD erin

Wil nu gaan Afdraaien geeft de Fout MODE ERROR 1

Heeft iemand hier ervaring mee ?<p>CD rom is SONY CDU-415 <p>ik denk een dat het een 4 speed is

Link naar reactie
Delen op andere sites


moet mpeg1 VCD of SVCD formaat zijn. Dit kun je met Flask of Tmpeg uit de opgenomen bestanden encoden. Bitrate moet daarbij altijd kleiner als 2,4 mbit/s zijn. Beste kun je eerst proberen zo goed mogelijk de VCD standaard te volgen. Zie ook vcdhelp homepage

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ik bedoel is dat de inhoud van de video bestanden op de CD VCD conform moeten zijn. Basis is zoiets als video formaat 352 x 288 bij een bitrate van 1120 kbits en geluid 192 kbits 44 khz. Deze getallen kloppen dus niet exact en kun je waarschijnlijk op eerder genoemde site vinden. Wat je normaal met dvbrecorder opneemt is van veel hogere kwaliteit en voldoet onbewerkt dus niet aan deze eisen. <p>In Nero is één van de keuze mogelijkheden om een VCD te branden. De VCD bestanden zet je dan in de MPEGAV directory die Nero automatisch aanmaakt. Je eventueel de wizard van Nero gebruiken en dan VCD of SVCD selekteren. Waarschijnlijk begint Nero ook te piepen als je er dan niet VCD bestanden op wilt zetten wink.gif" border="0

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

het kan ook aan de speler liggen.ik heb er al een 8 en 4 speed speler erop gehad en iedere keer die error-melding.toen ik het probeerde met een single speed speler deed hij het.natuurlijk niet goed maar ik had beeld.hetzelfde verhaal was het met een HD,de ene deed het niet en de andere wel.

op,ik geloof no-access.de,staan spelers die door hun uitgetest zijn.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://diq.linkt.nl/

Op deze url staat een trailer door deze jongens gemaakt, alleen dit korte stukje is toch al snel 30 Mb, als je kabel of adsl hebt is dit niet zo'n probleem denk ik.

Maar ook al heb je een stukje, je zal toch met Nero of Winoncd als vcd moeten branden.<p>[ 09-01-2002: Bericht gewijzigd door: sjeffie ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...