the_doctor Geplaatst: 5 september 2004 Geplaatst: 5 september 2004 Hoi mijn afstansbediening werkt alleen als ik em voor de reciever hou, tegen het schermpie aan waar de tijd opstaat. Beneden op een andere philips werkt de ab perfect,weet iemand mischien waar dat aan kan liggen. GRZ The_doctor "FREE WILL IS AN ILLUSION"
jakob2002 Geplaatst: 5 september 2004 Geplaatst: 5 september 2004 Citaat: Hoi mijn afstansbediening werkt alleen als ik em voor de reciever hou, tegen het schermpie aan waar de tijd opstaat. Beneden op een andere philips werkt de ab perfect,weet iemand mischien waar dat aan kan liggen. GRZ The_doctor Geen infrarood hoofdtelefoon in de buurt of een ab die vastzit(knopje)of iets opligt vu+duo2-vti6.0|vu+ultimo-openpli3.0dvb nexus-s(2.1)+skystar2+hdr4000 pckaart progdvb S2emu
the_doctor Geplaatst: 5 september 2004 Auteur Geplaatst: 5 september 2004 Geen draadloze dingen in de buurt, vanmiddag deed ie nog perfect. De ab van beneden werkt er ook niet op dus denk ik dat het in de reciever zelf zit. "FREE WILL IS AN ILLUSION"
the_doctor Geplaatst: 5 september 2004 Auteur Geplaatst: 5 september 2004 Nou hij werkt alweer waar het aan lag weet ik noch steeds niet, kep wel alle afstandsbedieningen die ik noch meer had ff in de kast gelegd. Maar lijkt mij stug dat dat daar aan gelegen heeft. Maar noch bedankt voor reply GRZ The_doctor "FREE WILL IS AN ILLUSION"
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen