HUNNY Geplaatst: 5 september 2004 Geplaatst: 5 september 2004 waar gaat het heen?? er zijn al zoveel schotels! http://www.niburu.nl/showarticle.php?articleID=3811 HUNNY
EL PIÑO Geplaatst: 5 september 2004 Geplaatst: 5 september 2004 Ik neem aan dat je weet wat voor organisatie NIBURU is? Niet echt iets om hier van te posten natuurlijk. Daarnaast, dit heeft weinig met schotels die wij hobbyisten gebruiken natuurlijk. Het gaat hier om nogal veel schotels en van een grootte van >4 m.. Ik denk niet dat jij blij zou zijn om daar vlakbij te wonen. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
HUNNY Geplaatst: 5 september 2004 Auteur Geplaatst: 5 september 2004 Ik ben juist tegen deze schotels. En de manier waarop de overheid stiekem zijn burgers bespiedt. Internet satelliet wordt straks heel grootschalig,en wordt straks ook een concurrent van de overheid. En de overheid duldt geen concurrentie!!! HUNNY
Avalon Geplaatst: 5 september 2004 Geplaatst: 5 september 2004 Verklaar je nader ?? Dan moet je er wel een hele goeie reden voor hebben om er tegen te zijn. Ik zie dat je in Drenthe woont en niet in zoutkamp. Laat die jongens hun speelgoed daar lekker plaatsen. Als defensie op de schop gaat dan neemt SAT4ALL het over om een eigen Satelliet-platvorm te beginnen. Het spul is er goed genoeg voor om even naar de astra een uplinkje te leggen. Mazlzlz Avalon
HUNNY Geplaatst: 5 september 2004 Auteur Geplaatst: 5 september 2004 laten ze die schotels op hun eigen ministeries zetten, dan weet iedereen wat voor vlees we in de kuip hebben,en niet stiekem in Zoutkamp waar geen hond komt. HUNNY
Gast Geplaatst: 6 september 2004 Geplaatst: 6 september 2004 Dit is een offtopic onderwerp en geen nieuws. /kick offtopic
crazymans Geplaatst: 6 september 2004 Geplaatst: 6 september 2004 En die Mr. Bean heeft ook nog eens mijn onderschrift gepikt! ```````,,, ``````(- o)`````` Niets is helemaal waar, -oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet! Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli
Gast Geplaatst: 6 september 2004 Geplaatst: 6 september 2004 Wat valt er eigenlijk af te luisteren? Elke software klopper kan tegenwoordig RC5-128 encryptie aan z'n software toevoegen met een paar regels code. Met een PCtje aan beide kanten is deze lijn waarschijnlijk veiliger dan wat de defensie zelf gebruikt.
Psychosammie Geplaatst: 6 september 2004 Geplaatst: 6 september 2004 @HUNNY Als we hiermee wat kunnen doen tegen internationaal terrorrisme, wie kan hier dan tegen zijn? En wat heb jij te verbergen? Dit is dezelfde discussie als meer camera's in winkelstraten. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen