Pierre12 Geplaatst: 6 september 2004 Geplaatst: 6 september 2004 Ik heb een PC met Windows XP professional en WIN2K. Win2K geen probleem start keurig op. XP verleden week ook nog. Ik heb een probleem met de video driver. Bij het opstarten valt het beeld op zwart. Dat gebeurt ook in safe modus. De PC start wel op (ik hoor de intromuziek van XP nadat het beeld is weggevallen). Als ik de XP CD erin doe en een setup draai is er een recovery modus, maar dat is een DOS venster. Wat geef ik daar in om de standaard drivers terug te halen naar mijn XP partitie? Want het is volgens mij de enige manier om dit probleem te herstellen? Suggesties zijn welkom.
Fredo Geplaatst: 6 september 2004 Geplaatst: 6 september 2004 installeer xp nog een keer opnieuw dan werkt het weer Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
pillie Geplaatst: 6 september 2004 Geplaatst: 6 september 2004 Als je bij het opstarten op F8 drukt dan kun je de PC in veilige modus opstarten en dan andere VGA drivers installeren. Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote
Fredo Geplaatst: 6 september 2004 Geplaatst: 6 september 2004 safe modus en veiligemodus = gelijk dat lukt niet dus een andere oplossing Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Nepbelg Geplaatst: 6 september 2004 Geplaatst: 6 september 2004 Druk bij het opstarten op F8 en kies daar "Last know good configuration" Groetjes.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen