Gast Geplaatst: 6 september 2004 Geplaatst: 6 september 2004 Hallo, kun je op de humax 2 schotels zetten bijv de eerste astra hotbird en de tweede astra eurobird en zo ja moet je dan een andere zender lijst erin zetten of hoe gaat dat in zijn werk. En kun je dit ergens lezen, ik heb me kapot gezocht maar kan niks vinden wat ik bedoel Bedankt alvast
knol Geplaatst: 6 september 2004 Geplaatst: 6 september 2004 ja dat gaat alleen met een diseq sckakelaar(4 uitgangen)die kost ongeveer 25 euro.zo heb ik het hier ook gedaan.maar wat jij wilt ontvangen,gaat ook op 1 schotel.ik heb een triax met een beugeltje(zijn gewoon te koop)waar je 4 koppen op kan zetten.als er vragen zijn hoor ik het wel.groetjes mario Dreambox 7000s draaibaar
Gast Geplaatst: 7 september 2004 Geplaatst: 7 september 2004 ja dat bedoel ik ook Mijn vader heeft namelijk 2 schotels met twee koppen en nu eigenlijk een schotel over en wil geen disecq erop ,maar nu wil hij die ander schotel uitrichten op 2 andere satelieten ,moet je dan een andere settings lijst erin doen ,of kun je hem gewoon richten en laten scannen? gr
Gast Geplaatst: 7 september 2004 Geplaatst: 7 september 2004 hai knol, Kun jij mij misschien vertellen of dat kan wat ik gevraagd heb. bedankt alvast of waar ik dat ergens lezen kan en ook welke settingslijst van pet123 ik er in moet zetten? gr
knol Geplaatst: 8 september 2004 Geplaatst: 8 september 2004 ja sorry duurde even.het makkelijkste is wel een setting lijst er in te zetten.dat is altijd het maakelijkste afstellen.maar het moet niet perse.als jij maar de instellingen goed zet op jou ontvanger.dan verscheind er een transponder van de betreffende satteliet.zodra de meter dan uitslaat,gelijk een sat scan doen,en klaar.van settingslijsten heb ik niet zo veel vestand.mischien dat iemand anders jou verder kan helpen.maar 1 ding blijft een fijt.als je meerdere koppen op een schotel zet ,heb je een diseq schakelaar nodig.en anders sorry als ik het niet begrijp.je mag me ook een persoonlijke mail sturen als je daar behoefte aan hebt hoor.en die pat weet ik niks van af.ik heb altijd alle`s zo gedaan zo als ik het zei.maar jou manier is natuurlijk ook goed. Dreambox 7000s draaibaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen