station_hendrik Geplaatst: 14 januari 2002 Geplaatst: 14 januari 2002 hi,<p>Heb nokia satscan motor gehad.... Kan ik deze laten draaien met mijn 9500?? Zo ja, is het ook mogelijk dat ie posities onthoud met dvb2000?<p>Weet wel dat het via truc met audiopids een stab kan aansturen. --> Windows logica: Afsluiten onder Start
Gast Geplaatst: 15 januari 2002 Geplaatst: 15 januari 2002 Hallo,<p>Ik heb een Stab 120HH en die is hetzelfde als een nokia satscan. Hij slaat de posities op in de rotor zelf. Ik geloof dat er zo'n veertig in kunnen. Moet voldoende zijn, lijkt mij. Werkt prima samen met dvb2000.<p>Met die truc ben ik niet bekend.<p>Wil overigens wel die rotor kwijt. Hij is nog maar een maand of vier oud. Ik heb er geen tijd meer voor.
station_hendrik Geplaatst: 15 januari 2002 Auteur Geplaatst: 15 januari 2002 Hi marc_111,<p>Ik dacht dat de satscan een ander disecq protocol gebruikt dan Stab. Weet het niet zeker hoor.<p>Heb zelf al een HH120 liggen voor hummie die ik ook al weer zat ben --> Windows logica: Afsluiten onder Start
Aanbevolen berichten