Ga naar inhoud


[Nokia] Settings lijst probleem.


Gast

Aanbevolen berichten

Wat kan er aan de hand zijn: als ik de lijst in mijn Nokia 9600s met dvbedit wil bewerken kan ik die gewoon op mijn pc krijgen, maar na het bewerken wordt de lijst niet naar de reciever geschreven terwijl het programma aangeeft dat er verbinding is met de reciever en de gele balk gewoon loopt. rolleyes.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,

Ik heb ook zoiets meegemaakt met m'n MM9500.

In mijn geval was het te wijten aan een teveel aan kanalen in de lijst. Na een deel kanalen gewist te hebben laadde hij ze wél.

Groetjes...<p>Luc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<p>Kan het niet te maken hebben met de baudrate ...

Zoals je weet moet de baudrate in beide toestellen op exact dezelfde staan , anders krijg je problemen. Als deze te hoog staat kan je ook soms troubles krijgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

De baudrate op 38400 zetten in de nokia, wil nog wel eens verkeerd gaan met een nieuwe software update, ook de instelling van de serieele poort op: 38400 baud/8/geen/1/hardware zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met DVB edit had ik ook altijd dat probleem. Ik gebruik nu altijd DVB-SED, werkt altijd. Net 2625 kanalen ingeladen zonder van te voren kanalen in de tuner te moeten wissen.<p>Ton

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit probleem heb ik ook (9500, 2.1amons) als ik settings lijst erin gooi gaat het wel goed. als ik Ned1 kies krijg ik NTV. Steeds krijg ik andere kanalen ipv wat op de lijst staat.<p>Raar toch!! Moet ik de settings lijst in 9500 eerst deleten, hoe werkt dat.

Kan iemand mij helpen met DVB-SED anders.<p>Iemand van het bord heeft mij hierbij al geholpen. "Nog bedankt Curious" door complete files (Noonemanit, settings lijst en hex) toe te sturen die in zijn decoder van hetzelfde config werkte. Ik blijf maar NTV KRIJGEN op Ned1. alle kanalen zijn in de waar.<p>contact: hobcosa@yahoo.com

Work is work if you're paid to do it. It's a HOBBY if you've to pay to be allowed to do it.

 

2X Amiko 8900HD SPARK(Schiterrend!!!). T90 in aankoop......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...